דלתות פנים קו אפס

בשנים האחרונות גובר השימוש במה שנקרא דלתות פנים קו אפס. כלומר, מדובר על דלתות אשר כמו מתמזגות עם הקיר ולא בולטות החוצה. לאופן העיצוב הזה יש מספר יתרונות בולטים. כך הדלת לא פוגעת בעיצוב של הנכס, מה גם שאם אנחנו מדברים על עיצוב של דירות קטנות וכדומה, דלתות אלו מאפשרות לנו ליצור מראה של חלל גדול יותר ומרווח. עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כי לא כל אחד יודע להתקין דלתות מהסוג הזה. במאמר הבא נסביר כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא כדי שתוכלו לקבל החלטות נבונות בהמשך. 

 

למה להתקין דלתות פנים קו אפס

התקנה של דלתות פנים קו אפס טומנת בחובה מספר יתרונות בולטים. על חלק מהיתרונות דיברנו בקצרה אבל כעת נרחיב: 

  1. דלתות מהסוג הזה נחשבות אסתטיות לעין: בסוף, גם אם אנחנו לא חושבים על כך ברגע הראשון, עיצוב הדלת משפיע באופן מהותי על עיצוב החלל כולו. בשנים האחרונות אנחנו רואים מעבר גובר והולך לעיצובים הנחשבים 'מודרנים'. כלומר, כאלו השמים דגש על ניקיון, מינימליזם ופרקטיקה. דלתות כאלו תופסות פחות מקום ונראות הרבה יותר טוב בעין. ממש כאילו אין כאן דלת, אלא מדובר על חלק מהקיר. 
  2. הן נוחות במישור הפרקטי: הן נוחות פעמיים. בפעם הראשונה, כאמור, הן תופסות פחות מקום. כלומר, אם אנחנו רוצים לעצב דירה קטנה יחסית וכדומה, שימוש באלמנט מהסוג הזה, יתן לנו תחושה של חלל גדול יותר. בנוסף, כיוון שאנחנו מדברים על מוצר אותו יש להתאים בדיוק לבית שלכם, הרי שאפשר להכין אותו בכל גודל שנרצה. אם בדרך כלל דלתות פנים מגיעות במספר גדלים הרי שבמקרה הזה אפשר לקבל מענה בהתאמה אישית. 
  3. הן מתאימות במיוחד לחדרי שירות וכיוצא באלו: לפעמים אנחנו בסך הכל רוצים להסתיר את הכוך בו ממוקמת מכונת הכביסה או את המזווה. במקום לנסות ולהסתיר את הפינה בדרכים יצירתיות אחרות. אפשר להניח את האלמנט הזה ולתת את התחושה כאילו אין שום דבר מאחורי הקיר. 

 

אלו אתגרים עומדים בפני מתקין דלתות פנים קו אפס

אז כמו שכבר הזכרנו קודם, לא כל עובד בתחום יודע להתקין את הקונסטרוקציה. התקנה של דלתות כאלו דורשת מספר מיומנויות חשובות:

  • עדינות: עוד נסביר בהרחבה על תהליך ההתקנה של דלתות פנים קו אפס. רק נזכיר כאן כי על מנת שזו תצליח להפתח ולהיסגר בקלות, יש להתקין את המסילה והקונסטרוקציה כולה בצורה מדויקת. מספיקה טעות קטנה וכבר נהיה בבעיה. 
  • מיומנות: כיוון שאנחנו רוצים כמו להטמיע את הדלת  בתוך הקיר, אנחנו צריכים לראות כי העבודה נעשית בצורה טובה תוך מתן דגש לאסתטיקה. לצורך העניין, אם הקיר יהרס כחלק מהעבודות, לא עשינו בכך שום דבר. 
  • היכרות עם התחום: לא פעם מגיעים אנשי מקצוע לא מיומנים מספיק ונטולי ידע מקצועי. זו בעיה כיוון שביחוד כאשר לקוח משקיע ובוחר להתקין דלתות פנים קו אפס, הוא רוצה לקבל שירות מעולה. התקנה של דלת מהסוג הזה יכולה להיות, למשל, הזדמנות להתקין דלתות פולימר הנחשבות עמידות בפני רטיבות וכדומה. זו כמובן דוגמא אחת למקרים נוספים. המשותף לכולם הוא שאם כבר הולכים למהלך מהסוג הזה, כדאי לבחור באיש מקצוע מיומן, עם ידע ופרספקטיבה. כך תקבלו ייעוץ והכוונה מדויקים עבורכם. 

דלתות פנים קו אפס

איך נראה תהליך העבודה מההתחלה ועד הסוף

אז אנחנו יכולים לחלק את העבודה במסגרת התקנת דלתות פנים קו אפס לשלושה חלקים: 

בשלב הראשון, יגיע איש המקצוע לערוך מדידות ולערוך תיאום ציפיות:

כאמור, דלתות פנים קו אפס, למעשה מייצרות תחושה כאילו מדובר לא על דלת, אלא על חלק מהקיר. לכן, יש משמעות לתכנון מדויק של העבודה.

במקרים מסוימים ניתן להזמין דלתות מוכנות מראש. יש מקרים בהם אולי תרצו להזמין דלת מיוחדת בהתאם לקו העיצובי של הבית. הבחירה בידיים שלכם כמובן, אבל חשוב לערוך תכנון מקיף לפני ביצוע העבודה בכל מקרה. כיוון שההמלצה היא להזמין דלתות פנים קו אפס ממתקין דלתות מוסמך, הרי שבמסגרת השלבים המקדימים תחליטו על עיצוב הדלת כמו גם על אופן ההתקנה. 

בשלב השני מבצעים את ההתקנה עצמה:

התקנת דלתות פנים קו אפס נעשית בכמה צעדים. הצעד הראשון כולל התקנה של כמו משקוף בחדר הפנימי בדרך כלל, כלומר, החלל אותו אנחנו רוצים לכסות באמצעות דלת הסתרים.

על המשקוף אנחנו מתקינים את הצירים של הדלת. במקביל, על הרצפה, נתקין את המסילה. כמו שחזרנו ואמרנו קודם לכן, מדובר במלאכה מסובכת הדורשת דיוק מירבי. לכן מתקין דלתות פנים במקרה הזה יעבוד יותר. מה שכמובן הופך את תהליך ההתקנה ארוך בהשוואה להתקנה של דלת פנים רגילה. 

בשלב השלישי, נעבוד על הגימור של הדלת:

כמו שאנחנו חוזרים ואומרים, מדובר על מקרה בו אנחנו רוצים ליהנות מאסתטיקה גבוהה בתום התהליך. לכן, אם כחלק מהתכנון נקבע כי יש להדביק טפט למשל או לצבוע את הדלת, אותו איש מקצוע יבצע את העבודה במקרה הזה. זו סיבה נוספת לכך שאנחנו חוזרים ומזכירים כמה חשוב לבחור באיש מקצוע מתאים למשימה בעבור עבודה מהסוג הזה. אגב, תוכלו לבחור לכתחילה איזה סוג ידית אתם מעדיפים להתקין על הדלת. אתם יכולים להתקין ידית רגילה כמובן. אבל תוכלו לבחור גם ידית עם מגנט. כזו הנסגרת באופן אוטומטי וכך מייצרת תחושה כאילו מדובר על 'קיר' ולא על עוד דלת. 

 

חשוב להישאר עדינים גם בהמשך

גם אם בחרתם באיש המקצוע הטוב ביותר בתחום, עדיין יש כאן סיכון מסוים. משום שאנחנו מדברים על מנגנון נעילה וטריקה עדין, עלינו לשים לב לכך. אם אתם רוצים להמשיך וליהנות מהדלת לאורך פרק זמן משמעותי, שימו לב כי זו לא הופכת למשחק וכי אתם נוהגים בדלת בעדינות יחסית. עם זאת, כמובן, ככל שההתקנה טובה ומקצועית יותר, כך עולים הסיכויים לכשלים מועטים בהמשך.

 

חשוב לספוג השראה

חשוב לזכור כי אמנם תהליכי התקנה של דלתות נשמעים כמו נושא 'משעמם', אבל מדובר על שלבים מרכזיים וחשובים בדרך לעיצוב הבית שלכם. לכן, עוד לפני הפניה לאנשי מקצוע, כדאי לכם להכין רפרנסים אשר יעניקו לכם השראה. אגב, כאשר יהיו לכם תמונות ונקודות להשוואה, יהיה לכם קל יותר להסביר לאנשי המקצוע בדיוק מה אתם מחפשים.

 

דלתות פנים קו אפס אפשר להתקין בכל מקום

על פניו כמובן אפשר להחליט כי כל דלתות הפנים יהיו דלתות נסתרות מהסוג הזה. אבל אנחנו כן היינו ממליצים לכם לשקול להתקין אותן בעיקר בנקודות בהן עלול להיווצר 'בלאגן'. לצורך העניין, להסתיר את המזווה או את חלל הכביסה, יצור תחושה של שקט בעין. נקודה חשובה נוספת אליה חשוב להתייחס היא כי לא ניתן להתקין דלת מהסוג הזה עבור ממ"ד. מטבע הדברים, דלת זו לא עומדת בתו התקן הדרוש.

 

עכשיו זה לא זמן לוותר על עצמכם

עיצוב הבית חשוב מכמה טעמים. קודם כל, אנחנו יודעים כי בעקבות פרוץ מגיפת הקורונה, עוד ועוד עובדים עברו לעבודה היברידית מהבית. כלומר, יכול להיות כי גם אתם מבלים שעות רבות יותר בבית שלכם. מה שכמובן מדגיש את הצורך בשינוי הכולל השקעה בבית הפרטי. בנוסף, אנחנו יודעים כי כאשר אנחנו משקיעים בסביבת המגורים שלנו, האסתטיקה משפיעה עלינו פנימה.

לא במקרה אמרו חז"ל: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם'. אם אתם רוצים להרגיש בנוח בבית שלכם, אתם צריכים לעשות את הצעדים הדרושים לשם כך. דווקא משום שאנחנו מדברים על מענה פרקטי המשלב בתוכו אסתטיקה, הרי שאתם כבר תראו בעצמכם איך התקנה של דלתות פנים קו אפס משנה את האופי של החלל במאה שמונים מעלות.

 

אנחנו פה כדי להגשים לכם חלומות

חברת דלתות בכר היא חברה משפחתית הפועלת כבר שישים שנה. אנחנו מלווים אינספור לקוחות ומגשימים עבורם חלומות בכל יום מחדש. אנחנו נשמח לעמוד לצידכם כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מדלתות אסתטיות לבית הפרטי או לעסק.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות לנציגי השירות שלנו עוד היום. אנחנו מבטיחים לכם מענה מקצועי, אישי, על ידי אנשי מקצוע מיומנים עם ניסיון רב בתחום. אנחנו מחזיקים במגוון רב של דלתות מסוגים שונים. תמצאו אצלנו דלתות פולימר, דלתות פנים קו אפס, דלתות חוץ ועוד.

אין שום סיבה שלא תוכלו לקבל את הטוב ביותר עוד היום. פשוט צרו איתנו קשר בטלפון או באתר, אנחנו כבר ממתינים לכם פה.

 

שאלות ותשובות נפוצות

האם יש אחריות על העבודה?

כמו שאפשר להבין דלתות פנים קו אפס זה לא מה שאנחנו נשתמש בו בכל מצב. כיוון שמדובר על עבודה מורכבת הדורשת לא מעט עדינות ויכולות, יש אחריות עבור ההתקנה ועבור הדלת בנפרד. אגב, כאשר אתם מחפשים חברה או גוף מקצועי לביצוע העבודה, תמיד טוב להסתכל כמה שנות אחריות אתם מקבלים על המוצר.

איש מקצוע בטוח בעצמו יעניק לכם שנות אחריות מלאות עבור הדלת ועבור ההתקנה. מה שיתן לכם ביטחון כי מדובר על מי שיודע מה הוא עושה.

כמה עולה פרויקט מהסוג הזה?

עלינו להבין כי מדובר על פרויקט יקר באופן משמעותי ביחס להתקנה של דלתות פנים רגילות. בדרך כלל אנחנו מדברים על עלויות הנעות בטווח של כמה אלפי שקלים. כאן אולי המקום לציין כי בעיניים שלנו, תמיד טוב להוסיף כמה שקלים עבור תוצאה טובה אשר תשרת אתכם לאורך זמן.

כמה זמן לוקחת ההתקנה עצמה?

בדרך כלל מדובר על עבודה של כמה שעות לכל היותר בשטח. עם זאת, כאמור, שלבי התכנון וההכנה יכולים לקחת קצת זמן. כיוון שאנחנו מדברים על אופרציה מורכבת וכזו שאנחנו רוצים כי תיראה טוב בסופו של דבר, אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות להתייעץ עם אנשי מקצוע נוספים. למשל, עם האדריכל שלכם או עם מעצב הפנים. כך תהיו בטוחים כי התוצאות יהיו לשביעות רצונכם המלאה.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
Google ג גוגל
4.4
מבוסס על 61 ביקורות
×
js_loader
Google ג גוגל
4.4
מבוסס על 61 ביקורות
×
js_loader
בחרתם נכון!