דלתות פנים עמידות במים | דלתות נגד מים

דלת אקוסטית

דלת פנים נגד מים לבנה

דלת פנים אגוז אורך

דלת נגד מים שמנת

דלת נגד מים אלון מולבן

דלת נגד מים טנגניקה

דלת פנים נגד מים דובדבן

דלת פנים נגד מים קפה

דלת פנים נגד מים ונגה אורך

לפרטים נוספים והזמנת ביקור מדידה במחיר 150₪

דלתות פנים פולימר הינם הדלתות המוצלחות ביותר כדלתות פנים עמידות מים. דלתות בכר מציגים לכם דלתות פנים פולימר במילוי של 100% המאושרות ע"י מכון התקנים.

דלתות נגד מים שיישארו אתכם לתמיד

אם אתם מחפשים דלתות פנים שלא תצטרכו להחליף בכל כמה שנים, אין ספק שאתם צריכים לרכוש דלתות עמידות במים איכותיות מן הסוג הטוב ביותר אשר עמידות במיוחד לנזקי מים כמו שטיפה, לחות, רטיבות וכד'. דלתות פנים שיישארו אתכם לתמיד הם דלתות עמידות של חברתנו.

דלתות נגד מים

הדלת יכולה להירטב שוב ושוב ולעולם לא קורה לה דבר, באחריות. אם אתם רוצים שיישארו אתכם לנצח אין ספק שמשתלם לכם להשקיע על דלתות נגד מים. משפצים את הבית או אולי בונים בית חדש? הדלתות כבר ישנות ובלויות? זה הזמן להחליף את דלתות הבית ולהתקדם אל דלתות איכותיות של חברתנו אשר מבטיחות לכן עמידות גבוהה בפני נזקי מים! בואו להכיר מספר דלתות פנים עמידות במים מהמתקדמות והפרקטיות ביותר! דלתות איכותיות שלא מתנפחות!

דלתות פנים עמידות במים

האם ההתקנה של הדלתות מורכבת?

האם ההתקנה שונה כאשר מדובר על דלתות עמידות למים? התשובה היא לא. התקנת דלתות פנים עמידות במים היא התקנה רגילה אך היא צריכה להיעשות אך ורק על ידי איש מקצוע מן התחום בצורה ראויה. כאשר ההתקנה אינה נעשית כמו שצריך ועל ידי מתקין מקצועי ומנוסה עלולות לצוץ כל מיני בעיות שונות כמו משקוף לא ישר או חזק, דלת פנים שלא נפתחת בקלות או נטרקת מעצמה וכדומה, הקפידו על התקנה מקצועית.

קבלו הצעה ללא התחייבות

 

האם נחוץ להתקין דלתות פנים עמידות במים בכל הבית או רק בחדרים רטובים?

חדרים רטובים כמו חדר האמבטיה, שירותים או מטבח הם החדרים אשר הדלת מקבל לחות ורטיבות באופן קבוע דבר המזיק לה, גורם לה להתנפח וכן להתיישן ולהתבלות מהר מן המתוכנן, אמנם כל דלתות הבית נרטבות בתחתית כאשר שוטפים את הבית ולכן מומלץ שבבית יהיו דלתות עמידות במים.

דלתות פנים נגד מים

ישנם שיקולים חשובים, כאשר אנו מתכוונים לרכוש דלתות פנים עמידות במים לחדרים השונים בבית. השיקול החשוב הוא, אם יש דלתות עמידות למים. מסתבר שהטכנולוגיה התפתחה בצעדי ענק, ניתן למצוא מגוון רב של דלתות מסוג זה, המצופות בחיפוי מיוחד המונע את חדירת המים, התנפחותן או עיוותן, ובנוסף מדובר על דלתות שמחזיקות מעמד למשך שנים רבות. נוסיף ונגיד שמי שרגיל לשטוף את הרצפה עם הרבה מאוד מים, כדאי מאוד שיחשוב על שילוב של סוג הדלתות הללו בבית

דלתות עמידות במים

חומר מיוחד ועמיד בשביל דלתות פנים עמידות במים

מדוב על ציפוי עבה במיוחד כמו פורמייקה שיש לה עמידות גבוהה לרטיבות, שטיפת רצפות וחומרי ניקוי, שריטות ואפילו סדקים. מדובר על חומר פולימרי, הבנוי במיוחד לייצור של דלתות פנים עמידות במים. דלתות הנמצאות בשירותים, חדרי אמבט, יהיו רגישות הרבה יותר למים, מאשר בשאר אזורי הבית. מי שמעוניין במראה של דלתות חדיש למשך שנים, כדאי, כי יתחיל להתעניין על הדלתות השונות העמידות למים. הצורה של דלתות פנים אינה משתנה בגלל המים הנוגעים בהן.

מחירים אטרקטיביים רק אצל דלתות בכר – דלתות שהן עמידות במים ניתן להשיג במחירים הוגנים ואטרקטיביים בחברה שלנו, המחירים תלויים כמובן גם בגודל ומידות הדלת, הידית, אם השירות כולל התקנה וכן הגוון הנבחר, מוזמנים לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד, צרו עמנו קשר!

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

 

בחרתם נכון!