החלפת דלתות ומשקופים

החלפת דלתות ומשקופים – כל מה שאתם חייבים לדעת

דלתות הפנים בבית הן הדבר הכי חשוב ומהותי. בעוד שבעבר הן היו בעיקר צורך עבור לחצוץ בין חדר לחדר, או מניעת רעשים והענקת פרטיות. כיום הן ממש מאפשרות אלמנטים עיצוביים והופכות להיות חלק מהותי מעיצוב הבית הקלאסי. החדשנות והטכנולוגיה לא פסחה על עולם הדלתות ולכן אנחנו בהחלט יכולים להרשות לעצמנו ליהנות מאפשרות של החלפת דלתות ומשקופים המתאימים לכל עיצוב, מהפשוט ביותר ועד ליוקרתי ביותר.

 

החלפת דלתות ומשקופים – בהתאם לצורך

אין ספק שכאשר אנחנו חושבים על איך בוחרים דלתות פנים אנחנו חייבים לבחור דלת שמתאימה לסגנון העיצוב של הבית. בין אם אלו דלתות הזזה ובין אם אלו דלתות פנים במבצע כולל התקנה כי כך או כך, העיצוב חייב להיות תואם. אחרת, זה פשוט לא נראה טוב.

כמובן שהבטיחות, האיכות והעמידות לרעשים ולמים הם פרמטרים עיקריים, אך גם לעיצוב יש לא מעט לתרום בעניין הזה. החלפת דלתות ומשקופים היא לא פעולה של מה בכך וחשוב שתיעשה על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר, להם יש את הוותק, המומחיות והנסיון בתחום.

לא מעט אנשים חושבים מתי הם באמת צריכים לבצע החלפת דלתות ומשקופים אך בפועל יש מספר סיבות המצריכות פעולה של החלפת דלתות פנים והתחלה של בירור על מחירי דלתות פנים לבית. התקנת דלתות פנים חדשות היא לפני הכל, פשוט כי בא לכם שינוי. זאת כבר סיבה מספיק טובה.

בין אם אתם מעוניינים בשינוי הזה בשל שיפוץ חלקי, ובין אם אתם מעוניינים רק להחליף את הדלתות. כך או כך, אתם המחליטים בממלכתכם וזאת בהחלט סיבה מספיק מהותית.

אבל מעבר לסיבה של עיצוב, או אסתטיקה של הבית ישנן גם סיבות אחרות. דלתות תקולות שאינן נסגרות היטב, דלתות חבולות, דלתות שהתנפחו כי אינן עמידות בפני מים. דלתות שאינן מבודדות רעש באופן מספיק טוב, או שנשחקו באופן משמעותי ועוד.

היות וישנן מגוון סיבות, ישנו גם מגוון רחב של סוגי דלתות. ולכן כשאתם בודקים מחיר דלתות פנים בדקו סוגים, ציפויים, עמידות, בטיחות, וכמובן סגנונות עיצוב רלוונטיים. כולם, כולל כולם יכולים ליהנות מדלתות חדשות ואיכותיות לבית שישנו את מראה וגם את נוחות הבית באופן משמעותי ביותר.

 

החלפת דלתות ומשקופים – כי בשבילכם, את הטוב ביותר

החלפת דלתות ומשקופים הוא בעצם תהליך שקורים בו כמה תהליכים מהותיים:

  • בחירת אנשי מקצוע

בבחירת אנשי מקצוע אתם למעשה צריכים לבחון אנשי מקצוע איכותיים בין אם אתם בוחרים אותם בעצמכם ובין אם לפי המלצות. זה אומר בעצם לראות עבודות קודמות שלהם, לשוחח עם לקוחות ולהבין עד כמה הם מתאימים לכם מבחינת מקצועיות, יחסי אנוש, ובטיחות כמובן.

קבלת המלצות וחוות דעת מאנשים קרובים אליכם, או אפילו מפלטפורמות רלוונטיות לתחומים האלו בהחלט יסייעו. ויתנו לכם את האינדיקציה הרלוונטית.

  • בחירה של דלתות פנים

בירור של מחיר דלתות פנים מתבצע כמובן אצל אנשי המקצוע שבחרתם. כעת תבחרו האם דלתות פנים, האם דלתות הזזה וכיצד כל התהליך של החלפת דלתות ומשקופים הולך להתבצע על הצד הטוב ביותר. חשוב שתדעו שכאשר אנחנו מדברים על החלפת דלתות ומשקופים אנחנו לא מדברים על שעה או שתיים של עבודה. אם כי כמה ימים טובים של עבודה מאסיבית.

בתחילה מתבצעת פעולת הפירוק של הדלתות והמשקופים הישנים, ורק לאחר מכן הפעולה של ההרכבה וההתקנה החדשה. כך שמומלץ שתהיו מוכנים לכמה ימים שבהם תצטרכו לדעת שיהיה לכם לא מעט בלאגן, אבל כזה שמשתלם. כי החלפת דלתות ומשקופים חייבת להיעשות באופן מקצועי מדויק ומדוקדק.

  • בדיקת חומרי הגלם

כשאתם בוחרים התקנת דלתות פנים מומלץ שגם תבדקו את חומרי הגלם שמהם עשויות הדלתות. איזה ציפוי, איזה פרזול, ממה עשוי המשקוף, האם ישנה עמידות למים. אם כן תוך כמה זמן צריך לחדש ציפויים, אחריות על הדלת ועוד.

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

 

החלפת דלתות ומשקופים – שאלות ותשובות

  • איזה סוגי דלתות קיימים?

כשאנחנו מתחילים תהליך של החלפת דלתות ומשקופים חשוב לדעת מהם סוגי הדלתות. כיום המגוון הוא אדיר, דלתות עמידות במים, דלתות למינטו, דלתות פולימר, דלתות הזזה כיס ודלתות הזזה הנגררות לאורך הקיר. וכל הדלתות ניתנות לעיצובים שונים ומגוונים. עליכם רק להתאים באופן אישי את הדלת המתאימה לכם.

  • מה כוללת האחריות?

אחריות היא דבר משתנה מחברה לחברה, אך באופן כללי אם למשל הדלת עמידה למים והיא התנפחה, האחריות אמורה לכלול תקלה מסוג זה. מומלץ לוודא היטב את זמן האחריות, ומה היא כוללת גם מול אנשי המקצוע שבחרתם.

  • מה הכי חשוב לדעת על ההתקנה?

רוב האנשים לא יודעים, אבל כאשר מתקינים ומבצעים החלפת דלתות ומשקופים הדלתות נסגרות לשלוש שעות ואף יותר כדי שהאיטום יקלט. לכן באותו יום של ההתקנה הכנסו למקלחת, לשירותים, והוציאו מהחדרים דברים שרלוונטיים לכם. כל אלו ישמשו אתכם לכמה השעות הללו ללא הדלתות.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!