מתקיני דלתות פנים

אם תכננתם שיפוץ בדירה שלכם הכוללת התקנת דלת, ככל הנראה אתם הולכים להחליף את הדלתות הישנות בחדשות ע"י מתקיני דלתות פנים. אם חשבתם להתקין אותם בעצמכם, כפי שמראה הניסיון, רק 5% מהלקוחות יכולים לבצע באופן עצמאי את עבודת ההתקנה של דלתות הפנים. 95% הנותרים מוותרים או פשוט הורסים דלת חדשה ומפסידים כסף.  תפקידם של מתקיני הדלתות הוא להתקין דלתות פנים בדירות ובבתים פרטיים. זו עבודה לא קלה כמו שאתם עשויים לחשוב, לכן לא תוכלו להסתדר כאן בלי זוג ידים מקצועיות.

 

איך בוחרים מתקין דלתות פנים?

כאשר רוכשים דלתות פנים, חשוב לבחור מתקין דלתות אשר ידוע כמתקין מקצועי ומנוסה בכל מה שקשור להתקנת דלת פנים מכל הסוגים. התקנת דלתות פנים מקצועית אשר מתבצעת בצורה איכותית ועם תשומת לב לפרטים הקטנים, תבטיח את תפקוד הדלת בביתכם בצורה הכי טובה, לאורך פרק זמן משמעותי.

כאשר עומדים לפני רכישת דלתות פנים, חשוב מאוד לדעת שאחד מהדברים החשובים ביותר הנוגעים לדלתות פנים הוא האופן שבו דלת מותקנת במקום המיועד לה. אין ספק שדלת פנים, איכותית ככל שתהיה, איננה תענה על מטרותיה בצורה טובה במידה והיא לא תותקן באופן מקצועי ומדויק מאוד.

 

היכן ניתן למצוא מתקיני דלתות פנים לבית?

אם אתם לא רוצים להרוס את הדלתות החדשות שלכם, אז עדיף לפנות לאנשי מקצוע. אבל למצוא מתקין דלתות פנים מקצועי קשה כמו שקשה לבצע את התקנת הדלתות בעצמכם. ישנן מספר אפשרויות לפתרון הבעיה:

 

מתקינים פרטיים

ככלל, אתה יכול למצוא את המודעות שלהם בלוח מודעות השכונתי. פחות מומלץ להשתמש בשירותיהם. האינטרס שלכם הוא לקבל שירות איכותי. ככלל, לאחר עבודתם של מתקיני דלתות פנים כאלה, הדלת שלכם מתחילה לחרוק ולצנוח. ל"מקצוענים" הללו אין בדרך כלל ניסיון בתחום, אבל הם מציעים מחירים נמוכים מאוד שיכולים לשחד אותכם. לכן עדיף לא לקחת סיכונים בעניין הזה, במיוחד אם אתם רוצים להתקין דלתות חדשות ויקרות. יש דרכים אמינות יותר לעשות זאת.

 

מתקיני דלת פנים מחברות מקצועיות

שיטה זו נחשבת לאמינה והטובה ביותר. מתקינים מקצועיים מטעם חברות בעלות ניסיון רב ומעמד בעל מוניטין. חברות כאלה מספקות לכם את כל הערבויות הנדרשות לשירותים, מספקות מסמכים המאשרים את המקצועיות של העובדים.

 

מתקין דלתות פנים

 

תפקידם של מתקיני דלתות פנים מקצועיים

תפקידם של מתקיני דלתות פנים מקצועיים כוללים את הפעולות הבאות:

לקיחת מידות של הפתח- זהו השלב הראשון והכי  חשוב בעבודתו של המתקין. זה קובע את מראה הדלתות שלכם מלכתחילה. האם הדלתות יהיו קלאסיות, דלתות הזזה או דלתות אקורדיון. מכאן המתקין קובע לאיזה כיוון הדלת צריכה להיפתח או להתקפל. לאחר מכן, הפתח נמדד תוך התחשבות בצירים ובפער התחתון מהרצפה. רק איש מקצוע מסוגל לקבוע נכון את המידות.

הכנת חומרים מתכלים נחוצים- איש מקצוע אמיתי בהתאמה אישית מגיע עם הכלים שלו. הוא יודע מראש אילו כלים וחומרים הוא יצטרך להתקין כל דלת בנפרד. אם המתקין לא דאג לכך מראש ומבקש ממכם להביא כלי, דבר זה מעיד על חוסר המקצועיות שלו.

שלב זה חשוב לא פחות מהשלב הראשון בהליך התקנת דלתות פנים. שלב זה מורכב ממספר נקודות נפרדות:

  • פירוק הדלת הישנה והכנת הפתח לדלת החדשה
  • הרכבה והתקנה של המשקוף החדש
  • התקנת המשקוף
  • התקנת צירי דלת
  • הכנסת מנעולים, ידיות ופלטות

לאחר השלמת כל השלבים, הדלת שלך תהיה מוכנה לשימוש. כאשר מתקינים של דלתות ניגשים לכל שלב ביסודיות, מודדים וחושבים על כל פרט קטן, הם מבטיחים ביצוע מקצועי ואיכותי של ההתקנה, גם לטווח הרחוק.

 

התקנת דלתות – איך בודקים שבוצעה כראוי?

בין אם הזמנתם מתקיני דלתות פנים עבור דלתות פולימר או דלתות עץ יוקרתיות, הקפידו לשים לב לנקודות הבאות:

  • עמדת דלת- בדיקה ב-90°, 45° ו-15°. פיתחו את הדלת ב-90 מעלות והשאירו אותה במצב פתוח. הדלת לא אמורה לזוז מעצמה. לאחר מכן חיזרו על ההליך ב-45° ו-15°. אם הדלת מתחילה להיסגר או נפתחת מעצמה, זהו סימן בטוח להתקנה לא איכותית. המשמעות היא שהדלת אינה מפולסת בפתח. הביאו זאת לידיעת המתקינים ואמרו להם שיש צורך בהתקנה מחדש.
  • כוח בעת פתיחה וסגירה –הדלת צריכה להיפתח ולהיסגר בחופשיות ללא מאמץ מיותר. זה תלוי בצירים המותקנים על המשקוף והדלת. אבל מיד לאחר ההתקנה, זה נורמלי שהדלת נסגרת היטב, עם מעט מאמץ. המשמעות היא שהצירים איכותיים. לאחר מספר ימים האחיזה שלהם תשתחרר והדלת אמורה להיפתח ולהיסגר בחופשיות. אולם אם יש להפעיל כוח רב מדי והדלת נסגרת בקושי – סימן ודאי שיש לציין זאת גם בפני המתקינים.
  • מנעולים- פתחו את הדלת ובדקו את פעולת המנעולים – הכניסו את המפתח וסובבו. מנעולים צריכים להיפתח בחופשיות, ללא "שיבוש" ומאמץ. לאחר מכן, סגרו את הדלת ובדקו שוב את פעולת המנעולים. אם יש קשיים, פנו למתקינים וציינו את הבעיה.

ההתקנה מקצועית של הדלת שלכם מבטיחה שימוש ארוך ונעים. הזמינו רק את המתקינים המקצועיים ביותר. מתקיני הדלתות של חברת דלתות בכר הם המקצועיים ביותר שתפגשו כל מתקין עבר הסמכה מתאימה והוא בעל ניסיון רב בפועל. דלתות בכר מבטיחים לכם הספקת דלתות פנים ללא פגם, והתקנתם המקצועית ואיכותית ביותר.

מתקיני דלתות פנים

מתי כדאי לרכוש דלתות?

לא מעט אנשים מחליטים במהלך השנים להחליף את דלתות הפנים שבביתם. ישנם לא מעט סיבות להחלפת דלתות פנים: ישנם אנשים אשר בוחרים להחליף דלתות פנים רק בשל העובדה שהן לא נראות מספיק טוב, שהן משעממות ושהן פוגמות בעיצוב הבית ובמראה הבית וישנם אנשים אשר מעוניינים להחליף את דלתות הפנים הישנות שלהם, שכבר נפגעו וניזוקו במהלך השנים בדלתות פנים איכותיות וחזקות.

לא פעם בבתים ישנים יהיה צורך להחליף דלתות פנים שכן, דלתות פנים ישנות הן לרוב דלתות פשוטות, לא מספיק עמידות וכן, לא מספיק דקורטיביות וזאת בשל היצע הדלתות המצומצם שהיה בעבר. לא משנה מהי הסיבה אשר בגינה אתם מעוניינים לרכוש דלתות פנים, בבואכם לבחור דלתות פנים, כדאי שתדעו כיצד לרכוש אותן בצורה נכונה.

 

איך תזמינו התקנת דלתות פנים לביתכם?

אם אתם תוהים כיצד לרכוש בצורה הטובה ביותר דלתות פנים לביתכם, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את הדלתות הטובות ביותר עבור ביתכם: ראשית כל, עליכם לחשוב: כמה דלתות אתם מעוניינים לרכוש ולאיזה חדרים בביתכם? אם אתם מעוניינים לרכוש דלתות לחדרי השינה בביתכם, הקפידו על דלת איכותית, העשויה מחומר גלם איכותי שמאפשר לה להיות יציבה וחזקה וכן, הקפידו שהחומר ממנו הדלת עשויה יהיה חומר בעל יכולת לבודד רעשים חיצוניים ברמה גבוהה.

כאשר מדובר על דלתות לחדרי אמבטיה ושירותים, הקפידו שהחומר ממנו הדלת עשויה או לפחות ציפוי הדלת יהיו עמידים בפני מים. על אף שרצוי שכל הדלתות בבית יהיו עמידות בפני מים, הרי שכאשר מדובר על חדרי אמבטיה ושירותים שבהם ישנו שימוש במים וכן, לא פעם לחות גבוהה, הרי שאין ספק שכדאי להקפיד אפילו יותר על העמידות של הדלת בפני מים.

מלבד איכות ופונקציונאליות דלתות פנים, יש לשים דגש על עיצוב הדלת ועל התאמתה לעיצוב ביתכם. מכיוון שלא מעט אנשים בוחרים כאמור להחליף דלתות פנים בביתם בשל שיפוץ הבית ועיצוב הבית מחדש או בשל דלתות לא מספיק דקורטיביות, אין ספק שיש צורך להקפיד על הממד הדקורטיבי הנוגע לדלתות.

 

כיצד בוחרים מתקין דלת פנים?

לאחר שבחנתם את כלל הפרמטרים הנוגעים למתקין דלתות פנים לביתכם כולל מחיר דלתות פנים, זה הזמן לרכוש את הדלתות המתאימות לכם ביותר וכמובן, להקפיד על התקנת דלתות בצורה הטובה ביותר. לא פעם ניתן לקבל שירות התקנת דלתות פנים מהחברה אשר ממנה בחרתם לרכוש את דלתות הבית, אולם, חשוב מאוד לברר מיהו המתקין דלתות פנים שישלח אליכם לצורך התקנת הדלתות והאם מדובר במתקין דלתות מקצועי ומנוסה בתחום התקנת דלתות פנים.

מתקין דלתות פנים חייב לדעת כיצד לבצע את עבודת ההתקנה ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר וזאת בכדי שהדלתות אשר רכשתם לאחר מחשבה רבה ועבודת בירור רצינית, אכן יהוו את הדבר הטוב ביותר לביתכם מכל הבחינות.

 

שאלות ותשובות

אילו סוגי דלתות מתקיני דלתות פנים מוסמכים להתקין?

מתקיני דלתות פנים מנוסים ומוסמכים להתקין את כל סוגי שדלתות הפנים, החל מדלתות עץ קלאסיות ועד לדלתות הזזה מזכוכית.

האם דלתות מותקנות אמורות להשמיע קולות?

הצירים והדלת עצמה לא אמורים להשמיע קולות במהלך השימוש, כאשר במהלך השימוש מסגרת הדלת לא אמורה לגעת בדלת, והצירים לא אמורים לחרוק.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!