דלת פנים ללא משקוף – איך לעשות את הבחירה המושכלת?

כבעלי בתים, אנו רואים לעתים קרובות דלתות ללא מסגרת, והתמונה שעולה בראש היא דלת מקלחון עשויה זכוכית אשר נעה על מסילה. המראה המלוטש והמינימליסטי של דלתות ללא מסגרת של חדרי אמבטיה פונה לאדריכלים, מעצבי פנים ובעלי בתים המודעים לסגנונות עיצוב שונים אשר בוחרים לעתים קרובות באסתטיקה עיצובית דומה בדמותה של דלת פנימית ללא משקוף.

אם אתם עורכים שיפוץ כללי בבית ומעוניינים להכניס קצת גיוון ועיצוב מודרני, הגיוני לקנות דלת פנים ללא משקוף. דלת זו מאפשרת לכם ליצור עיצוב מודרני בו הדלת מחליקה לאורך הקיר ואינה דורשת משקוף שיתחום אותה. הדלת נעה על מסילה לאורך הקיר, ונקראת לעיתים דלת קו אפס. 

 

דלתות פנים כמנוף לאווירה ולעיצוב הפנים

לדלת ללא מסגרת יש משקוף דלת נסתר, כאשר לאחר שאיש מקצוע מתקין דלתות פנים ללא משקוף, כל מה שנראה לעין הוא לוח הדלת, שבדרך כלל מיושר וצמוד לאורך הקיר. בניגוד למה שהשם מרמז, דלת פנים ללא משקוף אכן מכילה מסגרת, אולם המשקוף מוסתר לחלוטין על ידי מכלול הקיר ולא ניתן לראותו. אפשרויות עיצוב הפנים מגוונות יותר באופן משמעותי כאשר משתמשים בדלתות פנים מעוצבות ללא משקוף. 

דמיינו לעצמכם יכולת לשלב דלתות פולימר בתוך קיר או להתקין אריחי אמבטיה בפורמט גדול עד לקצה הקיר, מבלי להשאיר מקום למשקוף הדלת, מאחר והוא מוסתר בתוך הקיר, ולא מפריע לעצב את החלל. 

בגלל העומק שלהם, משקופים נסתרים חזקים יותר באופן משמעותי. גם כשהדלת כבדה, צירים סמויים לא יזוזו ממקומם, ולכן ניתן להתקין דלתות פנים מכל חומר ייצור. 

אם לנכס שלכם יש דלתות פנימיות עם משקוף, צורת הדלתות נקבעת לפי המסגרות. אבל עם דלתות הפנים ללא משקוף, צורת הדלת מגיעה מהדלת עצמה. המשמעות היא שבמקום להשתמש במשקוף, יש להתקין אותה לפי מידות הפתח. 

 

איך דלת פנים ללא משקוף יכולה לשדר אווירה ייחודית

כאשר אתם מחליטים לרכוש דלת פנים ללא משקוף, בחברת דלתות בכר תוכלו למצוא מגוון פתרונות המיועדים לאנשים בעלי צרכים, טעמים, יכולות פיננסיות שונות. ניתן למצוא היום דלתות פנימיות עם מאפיינים שיתאים לכל עיצוב פנים:

  • ניתן למצוא דלתות פנימיות עם משקוף וללא משקוף, בהתאם לסגנון העיצובי של החלל ורצון הבעלים. 
  • ניתן למצוא דלתות בגימורים שונים, כמו דלת פורמייקה, פולימר ועוד. 
  • ניתן למצוא דלתות העונות באופן מובהק לסגנונות עיצוביים שונים, כמו דלתות עץ קלאסיות, דלתות המתאימות לסגנון כפרי או דלתות פנימיות בסגנון הייטק.
  • דלת פנים ללא משקוף ניתן להזמין בפלטת צבעים רחבה.

 

יצירת פרטיות באמצעות דלת פנימית ללא משקוף

זה נכון שניתן לראות מבעד לדלתות הפנים ללא משקוף בצורה ברורה יותר כאשר הן פתוחות, וזה אחד היתרונות הרבים שלהן על פני דלתות ממוסגרות. אנשים המעוניינים לשמור על חדר פתוח ומואר ככל שניתן, עשויים לשקול דלתות מסוג זה.

זאת בשל כמות האור הטבעית המוגברת שיכולה להיכנס לדלת עקב היעדר משקוף גלוי. אך מנגד, מאחר ומדובר על התקנת דלתות בדיוק מירבי, כאשר הדלת סגורה היא מספרת את כל הפרטיות לה אתם מצפים. 

בנוסף, דלתות פנימיות ללא משקוף תופסות פחות מקום מדלתות עם משקוף. זה נובע מהעובדה שיש יותר שטח פתוח מכיוון שהדלת מחליקה לתוך הקיר עצמו, ולא צריך לשמור מקום ברדיוס הדלת, כדי שהיא תוכל להיפתח, כמו במקרה של דלתות על צירים.

כאשר אתם רוצים לוודא שיש מספיק שטח סביב רהיטים בחדר, זה יכול להיות שימושי. דלתות פנימיות ללא מסגרת עשויות להיות בחירה מצוינת עבור חדר שחייב להיות פתוח ומואר ככל האפשר, או לא להעמיס על חדרים קטנים.

לכן, אם אתם מתלבטים ולא בטוחים האם דלת ללא משקוף תתאים לעיצוב הבית שלכם, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי בדלתות בכר. דלתות בכר מציעים עבורכם גם קטלוג מגוון של דלתות פנימיות בעיצובים שונים, כך שבקלות תמצאו את הדלת החדשה שלכם.

 

שאלות נפוצות

מהן היתרונות של שימוש בדלת פנים ללא משקוף בעיצוב הבית, בניגוד לדלתות עם משקוף?

דלת פנים ללא משקוף מספקת מספר יתרונות על פני דלת פנים עם משקוף, כאשר החשוב ביותר הוא כמובן חיסכון במקום.

בעת הפתיחה, דלת ללא משקוף מחליקה לתוך כיס בקיר ובכך אין צורך לשמור על רדיוס פנוי סביב הדלת כאשר רוצים לפתוח דלת צירים. כמו כן, דלת ללא משקוף מתאימה לכל סגנון העיצוב פנים, והן מאפשרות כניסה מרובה של אור טבעי ואוויר לחדר. 

איך ניתן לשלב דלת פנימית ללא משקוף בעיצוב הבית בצורה הטובה ביותר?

מאחר והדלת נסתרת בתוך כיס מיוחד בקיר, היא יכולה להשתלב על כל סגנון עיצובי. גם כאשר הדלת סגורה, ניתן להזמין את הדלת בכל עיצוב שרק תרצו, החל מחומר ייצור, צבע הדלת ועיטורים על הדלת, כך שהם יתאימו באופן מושלם לעיצוב הפנים שלכם. 

האם דלתות פנימיות ללא משקוף יכולות לשפר את האקוסטיקה בחלל הבית?

דלתות ללא משקוף מאפשרות לפתוח את החללים לרווחה, ולאפשר לא רק כניסת אוויר צח ואור טבעי לחדרים, אלא גם פועלים לשיפור האקוסטיקה הכללית בבית. 

האם דלתות פנימיות ללא משקוף יכולות לשמש ככלי לשיפור התאורה הטבעית בחלל הבית?

כפי שכבר הוסבר, היעדר משקופים אשר חוסמים את האפשרות של הדלת להיפתח לרווחה, מאפשרת לדלת פנים ללא משקוף להכניס יותר אור טבעי לחדר, מאחר ואין מכשולים שיעמדו בדרך. 

איך דלת פנים ללא משקוף יכולה לשפר את הפרטיות בחללים שונים בבית?

הזמנת דלתות פנים כולל התקנה מחברת דלתות בכר מאפשרת לכם לבחור את הדלת המתאימה ביותר לעיצוב הפנים.

כאשר אתם מתקינים דלתות ללא משקופים, אשר בפתיחתן נסתרות בתוך הקיר, אתם מייצרים את אפקט ההפתעה, מדגישים את המודרניות בעיצוב החלל וכמובן משפרים את הפרטיות, באופן בו אתם יכולים לשמור על החללים פתוחים או סגורים בהתאם לצורך שלכם. 

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!