דלת הזזה חיצונית

דלת הזזה חיצונית – כל מה שצריך לדעת

אם מצאתם את עצמכם מביטים בביתכם וכמהים לשינוי, אין ספק שאתם בדרך לשיפוץ כלשהו. בין אם אתם הולכים לשפץ באופן מאסיבי ולהתחיל להרים רצפות ולשבור תריסים וחלונות, ובין אם אתם הולכים רק להדביק פרקט או להחליף דלתות, להתקין דלת הזזה חיצונית או לשנות עיצוב, אתם הולכים לעבור תקופה מרעננת וכיפית שהולכת לחדש לכם את החיים.

 

דלת הזזה חיצונית או דלת פנים רגילה – מה משתלם לכם יותר?

בזמן האחרון הרבה אנשים שעוברים שיפוץ חושבים אם להשקיע בדלתות שהן דלתות פנים או דלת הזזה חיצונית וכמובן, שעל נושא כזה יש להתייעץ עם המומחים. בכל מה שקשור לנושא של דלת הזזה מכל סוג, תמיד מומלץ להתייעץ עם הטובים ביותר, היות ולא מדובר בדלת פנים רגילה. זוהי דלת שיש בה מורכבות בהתקנה.

אם בחרתם להתקין דלתות הזזה כיס חשוב שתדעו שמדובר בדלתות בטיחותיות מאד. דלת כיס היא דלת זזה אל תוך הקיר, בכיס אלומיניום מיוחד שמכינים מראש. לרוב אלו דלתות שמכינים את התשתית עבורן כבר בבניית הבית בשל כיס האלומיניום. רצוי שהדלת תהיה מעץ העמיד למים, וללחות וזאת במידה והיא מותקנת בתוך הקיר, ובמידה והדלת תתנפח היא לא תוכל להכנס אל תוך הקיר.

זוהי דלת שכאשר היא פתוחה, לא רואים אותה. וכאשר היא סגורה היא מאד בטיחותית ולא תופסת יותר מדי מקום.

גם דלת הזזה רגילה הנעה לאורך הקיר על מסילה עליונה היא מאד נוחה ובטיחותית, ההבדל בינה לבין דלת הכיס היא שהיא מחוץ לקיר, ולא בתוכו.

 

דלת הזזה חיצונית – מה מיוחד בה? 

דלת הזזה חיצונית היא דלת מודרנית המגיעה במגוון של עיצובים, אפילו כאלו שיוצרות תמונה אומנותית בזמן שהן פתוחות לרווחה, ועוד אלמנטים עיצוביים אלו ואחרים. בנוסף, ישנם יתרונות חשובים נוספים:

  • עלויות

דלת הזזה חיצונית היא דלת שהעלות שלה היא לא זולה יותר מדלתות שהן דלתות הזזה לחדר או דלתות הזזה לשירותים לצורך העניין. גם ההתקנה שלהן היא דומה אם אנחנו משווים לעלות של דלתות פנים אחרות. כמובן שחשוב להתייחס לסוגים הספציפיים של הדלתות, ועדיין, הן לא יחסית זולות יותר.

  • חומרים

דלת הזהז חיצונית יוקרתית יכולה להיות מיוצרת גם מחומרים יקרים המאפיינים אותה גם ברמה העיצובית. כמו כן, אפשר גם להזמין דלת הזזה חיצונית בהזמנה אישית, מה שכמובן מייקר את הדלת אבל מעניק ערך גבוה יותר עבור הדלת מאשר דלת הזזה פשוטה או בסיסית.

  • התקנה קלה

דלתות אלו הן דלתות קלות להתקנה מאשר דלתות פנים אחרות. אפשר להתקין אותן בצורה עצמאית ללא אנשי מקצוע. משהו שאי אפשר לעשות לדוגמא עם דלתות הזזה לחדר או דלתות הזזה לכיס כמובן. יחד עם זאת, תמיד מומלץ להיעזר ולהסתייע באנשי מקצוע.

  • גמישות

מבחינת גמישות דלת הזזה חיצונית מנצחת את כל סוגי דלתות פנים או כל סוג של דלת הזזה אפשרית. דלת חיצונית יכולה להיות בכל חלל אפילו הקטן ביותר ולחסוך במקום.  אפשר להכניס את הדלת אל תוך נישה הנבנית במיוחד בקיר, או פשוט להסיט את הדלת אל צד הקיר. אם אין קיר להסיט אליו, או רוצים לחלק חדר גדול לשני חלקים אפשר להתקין מחיצה מרכזית. משהו שאי אפשר לעשות עם דלת הזזה רגילה אלא רק עם דלת חיצונית.

 

איך לבחור אנשי מקצוע מתאימים להתקנת הדלת 

כמו בכל שלב שבו אנחנו בוחרים אנשי מקצוע ומבקשים לקבל חוות דעת מקצועית עליהם, גם כאן חשוב שנעשה את זה. נכון שהתקנה של דלת הזזה חיצונית היא התקנה יותר קלה ואפשר גם לבצע אותה לבד, אך בכל זאת מומלץ לפנות אל איש מקצוע.

תוכלו לשאול חברים, משפחה, או אנשים שאצלהם ראיתם דלת הזזה חיצונית כזאת. תוכלו כמובן גם להתייעץ בפורומים מקצועיים או פלטפורמות מקצועיות אחרות שבהן יש חוות דעת אותנטיות.

יחד עם זאת, כשאתם מקבלים חוות דעת והמלצות, אל תסתמכו רק עליהם. גשו, תראו עבודות, אם צריך לבוא לראות התקנה ב'לייב' ואיש המקצוע מאפשר עשו זאת ללא פשרות. בכל זאת מדובר כאן במוצר שהולך לשפר לכם את איכות החיים ואין שום סיבה שתתפשרו על האיכות שלו.

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

 

דלתות הזזה חיצוניות – שאלות ותשובות 

  • האם הדלת מתאימה גם למשרדים?

דלת הזזה חיצונית מתאימה בהחלט גם למשרדים. זוהי דלת הזזה המחלקת כל סוג של חלל בצורה אלגנטית ועיצובית בתוך שניות, ונוחה יחסית לפתרונות חלוקת חלל אחרים.

  • האם הדלתות הן מעוצבות?

הדלת הנוכחית המודרנית לא מזכירה כלל את הדלת הישנה. היא מגיעה במגוון של עיצובים, בהזמנות אישיות, ומביאה אלגנטיות אחרת שאף דלת הזזה שונה ממנה לא תוכל להביא.

  • האם הדלתות בטיחותיות

דלת הזזה חיצונית היא דלת בטיחותית מאד והיא חייבת לעמוד בכל התקנים האפשריים. כאשר אתם מזמינים את הדלתות, וודאו כי אכן אנשי המקצוע מהם אתם מזמינים עומדים בתקני הבטיחות.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!