ציפוי דלת למינטו

ציפוי דלת למינטו – אל תתפשרו על איכות ברמה גבוהה 

חידוש ורענון הבית מעניק לנו אווירה הרבה יותר נעימה לא רק בתוך הבית, אלא גם מחוץ לו ובכלל מעניק לנו מצב רוח נפלא. ההחלטה לשנות ולשדרג את הבית מתאפשרת כיום באופן מאד נגיש ונוח הרבה יותר מבעבר. הטכנולוגיה והחדשנות הגיעה גם אל עולם השיפוצים ואל עולם הדלתות. ולכן כאשר אנחנו בוחרים דלתות פנים ציפוי דלת למינטו הוא פתרון ובחירה נהדרת. ומיד תבינו גם למה.

 

ציפוי דלת למינטו לאיכות גבוהה

אנחנו יודעים שכשאנחנו אומרים את המילה 'שיפוץ' אתם חושבים על הכי גרוע שיכול להיות. לפתע אתם מרגישים שאולי אתם עלולים למצוא את עצמכם על הר של סלעים ואבנים ושהבית שלכם יהפוך להיות אתר בניה. אבל זה לאו דווקא המצב.
כאשר אנחנו בוחרים לבצע שיפוץ חלקי, יש הבדל משמעותי בין שיפוץ כזה לשיפוץ מלא. ולכן גם שינויים קלים יכולים להפוך ולהיות שינויים אפשריים שישנו לנו את החיים לקלים יותר ונעימים יותר.

שינויים כמו החלפת דלתות פנים יכולים לעשות עולם ומלואו לבית. שינוי והתאמת המשקופים כמובן, והתאמה לסגנון ועיצוב הבית, צביעת הקירות בצבעים חדשים ועוד. כמובן שגם למחיר יש השפעה מאד מהותית על הנושא, ולכן דלתות פנים עד 1000 ש"ח יכולות בהחלט להספיק לכם. ואפילו דלתות פנים במבצע במחירים אחרים.
כך או כך, לא משנה באמת איזה דלתות פנים מיוחדות אתם בוחרים כל עוד אתם בוחרים גם לבצע בהן ציפוי דלת למינטו אתם מעלים את איכות הדלתות באופן משמעותי.

 

קבלו הצעה ללא התחייבות

 

ציפוי דלת למינטו – מהם היתרונות העיקריים שלה?

דלתות פנים הן דלתות המתאימות לכל חדר בבית, אך צריך גם להתאים אותן אישית על סמך הסוג, האטימות, הבידוד והציפוי לצורך עמידות במים ועוד. גם לבית שלכם כמו כל אלמנט אחר יש צרכים ודרישות אישיות, ולכן יש לבצע התאמה מלאה.
ציפוי דלת למינטו הוא ציפוי המעניק לדלתות לא רק עיצוב נעים לעין ואיכותי, אלא גם בטיחות ועמידות. כשאנחנו מתקינים דלתות פנים במבצע או דלתות למינטו חשוב שנדע להתאימן לחדרי האמבטיה, לשירותים, לחדרי העבודה או אפילו כחוצץ בין שני חדרים או חלוקה של חדרים גדולים.

היות ושוק הדלתות הוא שוק שמוצף במגוון של דלתות שעשויות מעץ, מפורמייקה ומשאר חומרים שונים הגיוון קיים לא רק בדלתות אלא גם בעיצוב, בבטיחות ובאיכות. בנוסף, לעמידות למים, לחבטות, ללחות ולמזיקים יש גם יתרונות רבים.
דלתות למינטו הן דלתות להן יש ציפוי דק. ציפוי דלת למינטו מודבק על הדלת באופן אסתטי ואיכותי ומעניק לה מראה קלאסי. אפשר לעצב את הדלת במגוון אדיר של עיצובים וצבעים, הן עמידות למים ולכן גם אפשר להתקין אותן בחדרי האמבטיה ובשירותים, או בחדרים עם לחות והן תורמות באופן כללי לאיכות, ועיצוב הבית.

 

לפני שאתם בוחרים דלתות פנים מיוחדות מסוג למינטו חשוב להבין עד כמה היתרונות מהותיים:

  • עמידות הדלתות – ציפוי דלת למינטו עבור דלתות פנים הוא ציפוי שלא מתנתק מהדלת, נשמר לשנים רבות, לא דוהה ומאפשר מגוון של סגנונות עיצב.
  • בידוד – דלתות פנים עד 1000 ש"ח להן יש ציפוי דלת למינטו וגם דלתות פנים במבצע או שאינן במבצע הן איכותיות ומגיעות עם בידוד פלקסבורד עליו יש לשלם תוספת. הפלקסבורד מבודד מרעשים ומאד יעיל בנושאי חסינות אש. בנוסף הוא גם עומד בתקני איזו מהמחמירים ביותר.
  • אחריות – בכל מה שקשור לאחריות, דלתות למינטו איכותיות גם יכולות להישחק ולכן חשוב כמובן לוודא עם אנשי המקצוע את סעיפי האחריות, מה הם כוללים, האם יש צורך באחריות או ביטוח מצד שלישי כלשהו והאם האחריות היא על ידי החברה עצמה, או על ידי גורם חיצוני.

בבחירה של אנשי מקצוע עבור התקנת דלתות פנים מכל סוג בין אם ציפוי דלת למינטו ובין אם דלתות פנים מיוחדות אלו ואחרות, חשוב לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר ועל סמך חוות דעת אותנטיות.
דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.
החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

 

ציפוי דלת למינטו – שאלות ותשובות

  • האם רק החלפת דלתות בבית מספיקה? כמובן שכאשר אתם מבצעים שיפוץ, ההחלטה על סוג השיפוץ וההיקף שלו היא החלטה שלכם. החלפת דלתות פנים בלבד עם ציפוי דלת למינטו הוא גם סוג של שיפוץ שיכול לשנות לכם אווירה ולגרום לשיפור איכות החיים.
  • כמה זמן יש להקדיש לצורך התקנת הדלתות? התקנה לא לוקחת יותר מיום אחד. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון את זמן הפירוק של המשקופים והדלתות הישנות, כך שלכל היותר יהיו כאן שלושה ימי עבודה אינטנסיביים.
  • מה הכי חשוב בדלתות למינטו? דלתות למינטו איכותיות חייבות להגיע עם שלושה צירים לפחות, ועובי הדלת חייב להיות 44 מ"מ.

מתקינים מקצועיים, ובעלי וותק ונסיון ידעו לבדוק את הדלתות לאחר ההתקנה וכמובן גם לקחת אחריות על סיטואציות תקולות במהלך ההרכבה. כמו כן חשוב שתדעו שעל הדלתות להישאר סגורות מספר שעות לאחר ההתקנה.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!