דלתות פנים בתל אביב

דלתות פנים בתל אביב והסביבה

מחפשים לרכוש דלתות פנים בתל אביב? הגעתם למקום הנכון, "דלתות בכר" מתמחים בייצור והתקנת דלתות איכותיות במגוון דגמים ועיצובים חדישים.

כתובתנו: דרך שלמה 116, תל אביב 
לפרטים והזמנות חייגו אלינו:072-3910329

דלתות בתל אביב

מוזמנים להגיע לאלינו לאולם התצוגה להתרשם ממגוון ענק של דלתות מהממות נשמח לעמוד לישרותכם בכל בכל שאלה ובקשה.


לדלת יש משמעות גדולה בתוך הבית בו אנו חיים. זה נשמע אולי חלק זניח אבל האמת היא שדלת יכולה להיות בעלת משמעות טכנית לה משמעות בכל הקשור לאיכות החיים של בני הבית. במקביל, אנו מתייחסים לא פעם לדלתות פנים כחלק אינטגרלי מהעיצוב הכולל של הבית.

דלתות בתל אביב

אם בעבר דלתות פנים נראו בכל הבתים פחות או יותר אותו הדבר, הרי שהיום, אנחנו כבר יודעים כי ניתן למצוא דלתות פנים בצורות ובצבעים שונים, באופן כזה שיתאים לצרכים שלנו. המגוון שנפתח עבור לקוחות שונים, בין אם במגזר העסקי ובין אם במשקי הבית הפרטיים, נותן לנו טעם לבחינה מדוקדקת של האפשרויות העומדות בפני כל לקוח שרוצה לרכוש דלתות פנים בתל אביב.

דלתות פנים בתל אביב

אז אם אתם מעוניינים להבין קצת יותר במה דברים אמורים, כאן תוכלו למצוא את המידע שיעזור לכם לבחור בחכמה דלתות פנים בתל אביב. אז למה אתם מחכים? המשיכו לקרוא!

כמה מילים על דלתות פנים בראיה פונקציונאלית

בחירת דלתות פנים בתל אביב היא כמובן לא רק תוצאה של בחירה עיצובית אלא, אולי יותר מכל, מדובר על בחירה פונקציונאלית.

דלתות פנים

אנחנו, בתור אנשי מקצוע תמיד נשאל: עבור מה אתם מחפשים דלתות פנים ואיך אפשר לבחור בדלת שתתאים יותר לצרכים אצלכם בבית. נתחיל בדוגמא פשוטה נפוצה במיוחד באזור תל אביב.

תל אביב היא כמובן לא רק עיר המיועדת למגורים אלא ואולי בעיקר, זו עיר שהיא למעשה מרכז של מרחב מטרופוליני אדיר. כך שמשרדים רבים בוחרים לוקיישן תל אביבי למשרד שלהם, מדובר על עיר בה מרכזי מוזיקה גדולים, אולפנים וחדרי חזרות. כאשר בוחרים דלתות פנים בתל אביב, לא פעם הבחירה תיעשה על פי מידת הרעש שהדלת צריכה לסנן ועל האופן שבו זו נטרקת. שכן, לא יכול להיות שבמשרד עורכי דין מצליח, הדלתות ייסגרו בטריקה גסה. לא יכול להיות שבאולפן הקלטות מקצועי לא נבחר דלת פנים אקוסטית, שתתאים לסאונד שהמקום צריך לייצר.

Interior doors in Tel Aviv

במקרים הללו, אנחנו לא פעם נמליץ על דלתות הקרויות דלתות למינטו, אלו דלתות בעלות יכולת בידוד מעולה שמשקלה קל באופן יחסי, מה שלא מכביד על פתיחה וסגירה שלה. דלתות למינטו יכולות להיות יעילות גם במקרה בו אנו מדברים על דירה הממוקמת על צומת סואנת או כביש ראשי שם מטבע הדברים, יש הרבה מאוד רעש שעלול להפריע גם בבית מגורים רגיל.

כמובן שלא צריך לרכוש רק דלתות למינטו. אצלנו, תוכלו למצוא מגוון דלתות פנים שיתאימו לצרכים הפרקטיים שלכם.

דלתות פנים בתל אביב, שלב העיצוב

דלתות פנים בתל אביב צריכות כמובן להתאים לאופן בו הבית מעוצב. הרי לא נניח דלת עץ במשרד הייטק המנסה לשדר יוקרה כמו שלא נניח דלת זכוכית בסגנון מודרני לחדר של המתבגר בקומה השנייה.

כאן אנו יכולים להרגיע אתכם כי תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של דלתות פנים אותן ניתן לרכוש בהתאם לקו העיצובי של הבית שלכם. ההמלצה שלנו היא תמיד להגיע עם תמונות של הבית כדי שנוכל, יחד עם הצוות המקצועי שלנו, לבחור עבורכם דלתות פנים שיתאימו לכם במדויק.

כמובן שאנחנו ממליצים גם להיעזר בכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו ובאפליקציות השונות, דרכן ניתן לראות תמונות שיתנו השראה וכיוון עבור דלתות פנים בתל אביב שיתאימו לחלום שלכם בדיוק.

דלתות

דלתות פנים בתל אביב, מסגרת תקציב

דלתות פנים בתל אביב לא צריכות להיות עסק יקר במיוחד. מחיר דלתות פנים משתנה ממקרה למקרה, על כך נסביר בהרחבה בהמשך, אבל הדבר שחשוב לזכור כל העת הוא שצריך לדעת כי הכול זה עניין של בחירה.

כמובן שלא צריך לבחור דלתות פנים יקרות עבור כל הבית. אפשר לבחור דלת פנים ספציפית למשרד הביתי ולוותר על דלת פנים יקרה במיוחד בשירותים. בנוסף, שווה לעקוב אחר דלתות פנים במבצע שנמצאות כאן כל העת. אם אתם צמודים למסגרת תקציב ורוצים לעבוד בצורה מחושבת, אין שום סיבה שלא תרכשו דלתות פנים עד 1000 שח לכל היותר.

2 דרכים איך אנו מחשבים מחיר דלתות פנים בתל אביב:

  1. התקנת דלתות פנים: שלב ההתקנה הוא שלב חשוב במיוחד שכן הוא עוסק באופן ישיר בביטחון של בני הבית. התקנה לא מקצועית עלולה לפגוע במנגנון הנעילה באופן כזה שיביא לשחיקה מואצת עם הזמן, או, במקרה הגרוע יותר, אנו עלולים להיות עדים לפגם במערכת הטריקה של הדלת מה שעלול להביא לפציעות. בדרך כלל, מחיר התקנת דלתות פנים לא משתנה שכן מדובר על כוח עבודה והמחיר משתנה בעיקר על פי כמות הדלתות אותן יש להתקין.
  2. מחיר הדלת: מטבע הדברים, מחיר הדלת משפיע על מחיר הפרוצדורה כולו. כאמור, אנו מדברים על עולם רחב בו יש מגוון של אפשרויות. ההמלצה היא תמיד לבוא כאשר אתם יודעים פחות או יותר מה מסגרת התקציב שלכם אחרי בירור מקדים באתר.

אם אתם רוצים לשמוע עוד ולהתייעץ עם המומחים שלנו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ממש כאן.

שעות פעילות:

 א’-ה’:08:00-17:00
שישי:08:00-13:00
שבת: סגור

כתובת:

דרך שלמה 116, תל אביב

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!