דלת הזזה פשוטה

דלת הזזה פשוטה – קל לחיות חיים איכותיים 

שינוי ושיפוץ הבית הוא צעד מבורך שעושה טוב בלב, ובעיניים. ובכלל, משפר את איכות החיים. זה לא משנה אם אתם משפצים את כל הבית, או אם אתם משפצים רק חלק ממנו. אפילו הדבקת פרקט, צביעה, ושינוי העיצוב של התמונות. כל אלו יחד נפלאים.

יחד עם שינוי ושיפוץ מגיע גם הרגע שבו אתם מחליפים את הדלתות בבית. גם אם זה שינוי של דלת הזזה פשוטה זה עדיין שינוי מרגש שהופך את הבית לנעים ואסתטי יותר. חשוב לדעת איזה דלתות קיימות, מהן הדלתות המתאימות לכם. ובכלל, איך מתבצעת כל ההחלפה? מיד כל הפרטים על כך.

 

דלת הזזה פשוטה – המוצר הפשוט שמשנה לנו את החיים

כשאנחנו בוחרים בדלת שהיא דלת הזזה פשוטה גם זו יכולה להיות מעוצבת, אסתטית ומעניינת. והכי חשוב, איכותית ויעילה. דלתות פנים יכולות לשנות לנו את כל החיים בבית לחיים נעימים יותר. בין אם דלתות הזזה בעיצוב מיוחד ובין אם דלת הזזה לשירותים הן כולן יכולות להיות איכותיות, פשוטות, יעילות ובטיחותיות.

דלת הזזה עשויה כמו דלת פנים רגילה העשויה מעץ או עשויה מפולימר. היא עוברת צביעה בתנור או עוברת כיסוי בטפט. כאשר מדובר על דלתות הזזה או דלתות פנים מתקיני הדלתות ממליצים בחום על דלת פולימר.

ההתקנה של דלת הזזה היא שונה מדלתות רגילות. במקום שהדלת נפתחת פנימה או החוצה, היא מחליקה אל אורך הקיר עצמו. דלת הזזה פשוטה היא דלת נהדרת לשימוש עבור דלת הזזה לשירותים, לחדר האמבטיה וגם לחדר המטבח אם מדובר בחדרים קטנים. וזאת בגלל שאין סיבוך בסגירה, ובפתיחה.

דלתות הזזה מחוברות אל גלגל פלסטיק ונעות על מסילה ממתכת וכך הן מחליקות לאורך הקיר, או אל תוך הקיר. בין אם אל תוך הקיר או לאורכו, זה נושא שבוחרים בהזמנת הדלת. האם דלת הזזה שהיא דלת נגררת או דלתות הזזה בעיצוב מיוחד שהן דלתות כיס.

 

דלת הזזה פשוטה – על עיצוב ותפעול

כשאנחנו מחליפים דלתות הזזה מחיר הוא חלק מהשיקולים. אם אנחנו מחלפים דלתות הזזה בעיצוב מיוחד חשוב שנדע שהמחיר גם יכול להשתנות בהתאם, ועלול לייקר את התקנת הדלת. גם האופציה של עיצוב עם טפט או צביעה בתנור הן אופציות נפלאות עבור הגנה על הדלתות וגם מאפשרות עיצוב אסתטי, מעניין, ונוח.

אם אתם מעוניינים בעיצוב מיוחד בהזמנה אישית, גם האופציה הזאת קיימת אצל חלק מהחברות. אבל חשוב לעצב את הדלתות באופן שבו הן יהיו תואמות לעיצוב הבית. בין אם אלו דלתות פנים רגילות ובין אם אלו דלתות הזזה איכותיות. אפשר גם להוסיף גלגלים שקטים עבור דלתות הזזה בעיצוב מיוחד או דלתות הזזה שהן גם פשוטות. ובכך גם להוסיף אפקט יותר נעים להזזת הדלת.

ישנם מקומות שלוקחים תוספת תשלום עבור גלגלים שקטים, וישנם מקומות שלא, כדאי לבדוק.

 

הרכבת הדלתות

ההרכבה מתבצעת בהתקנת המסילה, אם זוהי דלת תלויה. אם זוהי דלת כיס ההרכבה מתבצעת בהתקנת הכיס הפנימי בתוך הקיר. לאחר שהמתקין ששכרתם מרכיב מעצורים עבור הדלת על המסילה, הוא מתקין את הדלת על מנת שהדלת תוכל לזוז לאורך המסילה באופן חלק קל ושקט.

איש מקצוע אמין ומקצועי יבדוק את הדלת היטב, יוודא שהיא נפתחת, ננעלת, נסגרת ולא זזה ממקומה מהמסילה. כשאתם שוכרים איש מקצוע, אל תתפשרו על המקצועיות ועל יחסי האנוש. שני אלו מביאים את השירות הטוב ביותר.

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

 

דלת הזזה פשוטה – שאלות ותשובות 

  • כמה עולה דלת הזזה פשוטה?

עלות דלת הזזה יכולה להתחיל מאלפיים ₪ ולהגיע גם ליותר מששת אלפים ₪. זה תלוי אם זו דלת כיס, או דלת הזזה לאורך הקיר. זה תלוי אם זוהי דלת מעוצבת, או דלת פשוטה.

  • איך עובדת האחריות על הדלתות?

אחריות על דלתות אלו מתפצלת לשניים. ישנה אחריות על הדלת עצמה וישנה אחריות על ההתקנה. לרוב, האחריות על ההתקנה היא עד שנתיים ועל הדלת עצמה, עד שבע שנים מטעם היצרן.

  • האם אפשר לנעול דלת זו?

נעילה של דלתות הזזה היא נעילה אחרת, שלא כמו דלתות פנים רגילות. אין נעילה עם מפתח, אלא על ידי וו מיוחד שתופס את לשונית הנעילה על הקיר. ובכך, נועל את הדלת ומעניק את הפרטיות הרצויה.

  • מהי דלת כיס?

זוהי דלת מתוחכמת ולא נורמטיבית. המסילה היא כיס שעשוי ממתכת ונמצא בתוך הקיר. והדלת זזה ונעלמת לתוך הכיס. כשהיא פתוחה, לא רואים אותה. והיא כל כך בטיחותית ונוחה, כך שהיא לא גורמת לקיר להיות אפילו עבה יותר.

  • מהי דלת נגררת?

הדלת הנגררת היא למעשה דלת תלויה. זוהי דלת רגילה ונפוצה בתחום דלתות הזזה ומאד פופולרית. יש לה מסילה אחת עליונה והיא נפתחת לאורך כל הקיר כולו. היא חוסכת את המקום של פתיחת כנף הדלת, ובכלל, כל דלת הזזה היא דלת בטיחותית מאד.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!