דלת הזזה מחיר

דלת הזזה יכולה לחסוך לכם הרבה מקום, במיוחד בבתים החדשים בימינו, בהם החדרים יחסית קטנים יותר. דלת הזזה פנים חוסכת בחלל כיוון שהיא אינה נפתחת כלפי פנים או חוץ, אלא נעה על מסילה הצידה ובכך מאפשרת תנועה נוחה יותר במרחב. אצלנו בדלתות בכר תמצאו מגוון רחב של דלתות הזזה לכיס מכל הסוגים במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש

 

דלת הזזה מחיר מציאה לכל כיס

אם אתם מעוניינים בדלת הזזה פנים הבית שלכם ומחפשים מקום עם מחירים אטרקטיביים ונוחים במיוחד, אתם מוזמנים אלינו – דלתות בכר!

אם אתם מחפשים דלת הזזה איכותית, עמידה ובטיחותית במחירים נוחים במיוחד, אתם מוזמנים להתרשם מהמבחר הקיים אצלנו, בדלתות בכר. אנו נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ולהתאים לכם דלתות הזזה איכותיות ללא פשרות במחירים האטרקטיביים ביותר.

מה בדיוק אנחנו מציעים לכם בעזרת דלתות הזזה לכיס במחירים שווים?

דלת הזזה מחיר לכל כיס, דלת הזזה היא פתרון מצוין עבור בתים עם חדרים קטנים או חללים גדולים שאינן מנוצלים כראוי וברצונכם לחלק אותם באופן מיטבי. אנו מציעים מגון רחב של פתרונות ושל דלתות פנים הזזה מסוגים שונים. בין אם אתם מעוניינים בדלת הזזה הנפתחת כלפי חוץ ונעה על מסילה המוסתרת על ידי חיפוי מעוצב ובין אם אתם מעוניינים בדלת פנים הזזה נסתרת, הנעלמת אל תוך חלל מתכת מוסתר בתוך הקיר ויוצרת מראה נקי, אסתטי ונעים, שבו הדלת היא ממש חלק מהקיר ואינה נפרדת ממנו.

דלתות ההזזה שאנו משווקים מגיעות במגוון רחב של עיצובים, צבעים וטקסטורות שונות. לכל עיצוב יש מחיר שונה, כאשר כל המחירים של דלת הזזה אטרקטיביים ונוחים במיוחד. אתם מוזמנים לבקר אותנו ולהתרשם בעצמכם מהמבחר המגוון ולגלות את הקסם המסתתר מאחורי דלת הזזה המעוצבת של דלתות בכר.

 

מבחר גדול של דלת הזזה מחירים אטרקטיביים

אנו בדלתות בכר נשמח להתאים לכם דלת הזזה מיוחדת בדיוק עבורכם ועבור הבית שלכם. מידע על דלתות הזזה הללו יסבו לכם עונג רב כאשר תראו שאתם יכולים לנצל את השטח של החדר באופן הטוב ביותר, וכל זאת במחירים מיוחדים. דלת הזזה מחיר הם פתרון מצוין לבית שהחדרים בו קטנים ואתם מעוניינים לחסוך במקום או דווקא לחלל גדול שאינו מנוצל כראוי וברצונכם לחלק אותו באופן טוב יותר.

 

אולם תצוגה רחב ממדים עם מגוון דלתות בתצוגה

דלת הזזה מחיר לכל כיס – אנחנו בדלתות בכר משווקים דלתות הזזה בעיצוב מיוחד מכל הסוגים וכל הצבעים והטקסטורות לבחירתכם, כל זאת במחירים הנוחים ביותר. כמובן, לכל דלת פנים זולה מחיר שונה הנגזר מחומרי הגלם מהם עשויה הדלת, אם משולבים בה עיצובים שונים או שילובים דקורטיביים כאלה ואחרים.

ישנן דלתות יקרות יותר וישנן דלתות פנים זולות יותר, אך החשוב הוא שכל הדלתות הן איכותיות ועמידות ללא קשר למחיר שלהן. דלת הזזה מחיר מגיעות בשני סוגים עיקריים. ישנן דלתות הזזה חיצוניות – כלומר, הדלת גלויה לעין גם כשהיא נפתחת. היא נעה על ציר המוסתר בחיפוי לבחירתכם והיא נפתחת במקביל לקיר.

הסוג השני של דלת הזזה מחיר הוא דלת הזזה הנפתחת לתוך הקיר עצמו – אנו בונים חלל מתכת בתוך הקיר עצמו לתוכו הדלת נפתחת, כך למעשה הדלת נסתרת מהעין כאשר היא פתוחה וגם כשהיא סגורה היא משתלבת עם הקיר ונראית כאילו היא חלק ממנו. דלת הזזה כזאת היא יקרה מעט יותר כיוון שהיא דורשת תכנון מוקדם ובנייתה נעשית בזמן בניית הקיר עצמו, שהרי יש לבנות את החלל בתוך הקיר ואין אפשרות לעשות זאת בקיר מוכן. עם זאת, גם לדלת כזאת אנחנו מתאימים מחיר השווה לכל נפש.

 

יתרונות של דלתות פנים הזזה

התקנת דלתות פנים הזזה הן פתרון מושלם לניצול חללי חדרים קטנים, משום שהדלת אינה תופסת את שטח החדר במצב פתוח. דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות כוללות מנגנוני גלילה שקטים במיוחד וכיסי מתכת נסתרים, העמידים לאורך זמן ושומרים על המצב התקין של הדלת.

ניתן להזמין דלתות בהתאמה לפי גודל הפתח, ולבחור בין מגוון צבעים, מידות וגימורים, להתאמה מושלמת לחדר החדר.

דלתות ההזזה הפנימית הפכו בשנים האחרונות מפריט פונקציונלי בלבד, שמטרתו ליצור חיץ בין החדרים בבית, לאלמנט עיצובי שנבחר בקפידה ומעוצב בהתאם לטעמו האישי של הלקוח. כך הפכה דלת ההזזה, שהייתה נפוצה בשנות ה-70 וה-80, לכוכבת פרקטית ונאה בבית הישראלי. דלת הזזה זכתה לעדנה מחודשת כיוון שהיא אינה גוזלת שטח מחלל החדר ופתיחתה צמודות קיר. דלתות פנים הזזה נפוצות מאוד גם בחדרי ילדים, כי מנגנון הפתיחה הפשוט שלהן שאינו מצריך את תפעול הידית.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!