דלתות הזזה לכיס

מערכת דלתות הזזה לכיס, היא הלכה למעשה חלק מדלתות הזזה לגומחה בקיר, אשר תוכננו להעניק פונקציונאליות גבוהה בעיקר עבור מי שמבקש עיצוב סולידי ומרהיב, בו הדלת הנפתחת אינה נראית לעין ואינה נגררת על מסילה מאסיבית, אותה מתקינים ברצפת ותקרת הדלת, אלא זהו מנגנון שקט ובלתי נראה לעין.

אם דלת הזזה סטנדרטית נפתחת בצמוד לקיר הרי שדלת כיס עברה טרנספורמציה כך שהיא נפתחת אל תוך הקיר ויוצרת לא רק חיסכון נוסף בחלל אלא גם אסתטיות גבוהה יותר ושקט בזמן הפתיחה והסגירה, שפחות מורגשת כאשר דלת ההזזה הסטנדרטית מונעת על גבי מסילה מעט אגרסיבית המותקנת ברצפת החדר. דלת כיס מחליקה בשקט רב אל תוך הכיס אותו ייצר בעל המקצוע שהתקין עבורכם את הדלת או לחילופין בעל מקצוע שעסק בבניית ביתכם.

 

ישנם 2 סוגים עיקריים של דלתות הזזה לכיס:

1. נגררת על גבי הקיר התלויה על מסילה חיצונית מאלומיניום

2. נגררות לתוך כיס אלומיניום המותקן עוד בשלב הבנייה ומעניקה ניצול מירבי לחלל.

 

דלתות הזזה לכיס – הכינו ביתכם

דלת כיס כאמור, היא דלת שנפתחת אל תוך הקיר, כך שהתקנתה דורשת הערכות מוקדמת. סביר שאם אתם מתגוררים בבית מוכן ההתקנה תדרוש הערכות מיוחדת, אך אם אתם במהלך בנייה (גם דרך קבלן), זה הזמן לבקש ממנו לבצע הכנה מקדימה להתקנת דלתות כיס. על פי רוב התקנת דלת הזזה לכיס תתבצע לאחר שיסיימו הקבלנים לרצף את הדירה.

דלת כיס הפכה לדלת מבוקשת בעיקר על ידי מי שזה עתה נמצא בתהליך שיפוץ הדירה או בבנייה של בית חדש. שימו לב כי גם אם הבית אותו אתם רוכשים נבנה על ידי הקבלן, אתם יכולים לבקש ממנו שינויים בהתאמה אישית ובטח אם מדובר על הכנה לדלת כיס.

שקע משיכה בדלתות הזזה – שימו לב כי דלתות הזזה לכיס אינן מגיעות עם ידית סטנדרטית, משום שהן נכנסות אל הקיר ועל כן בדלת כיס ישנה ידית משיכה – שקע בדופן הדלת (בגודל אצבע) באמצעותו מושכים את הדלת למצב סגור או פתוח.

 

דלתות הזזה לכיס מחיר

נשאלת השאלה על ידי רבים, כמה עתידה לעלות להם דלת כיס, שהרי החידושים אותם היא מציגה עלולים לגבות מחיר יקר שלא כולם ירצו לשלם, אך הלכה למעשה דלת כיס אינה בהכרח יקרה מדלתות הזזה סטנדרטיות, כך שנכון לבחון את האופציה להתקין דלת כיס על אף החשש מהמחיר. את הדלת ניתן לשלב עם ציפוי פורמייקה, מילוי בחומרים מבודדים ואפילו בתור דלתות למינטו.

בבואכם לבחון את הדלתות אותן אתם עתידים להתקין בביתכם, בקשו מבית העסק לספק לכם מידע אודות דלתות כיס, סביר שתופתעו ותחליטו להזמין דלתות כיס, לפחות לחדר האמבטיה, אם לא לחדרי הבית כולו.

גם בדלתות כיס כמו בכל דלת אחרת המחיר משתנה בהתאם לבחירת הדלת ובין היתר סוג העץ ממנו עשויה הדלת, שיטת הצביעה, העיטורים על הדלת גילופים, עם או בלי חלון בדלת ועוד. כל עוד תקבלו החלטה לרכוש דלת בהתאם ליכולתכם הכלכלית, סביר שתוכלו להרשות לעצמכם דלת כיס בדיוק כפי שתוכלו להרשות לעצמכם כל דלת אחרת.

 

לסיכום:

אם אתם מחפשים דלתות פנים או דלתות הזזה לכיס עם טריקה שקטה עם מסילה שקטה בטכנולוגיה ייחודית הינם פתרון מושלם עבור חללים כמו: חדרי ארונות, חדרי ילדים, יחידות הורים, משרד ביתי, קליניקות, משרדים, אולמות במפעלים, חדרי שירותים בתוך חדר שינה, חדר משחקים בתוך חדר ילדים, דירות קטנות וחדרי מקלחת קטנים. סוג זה ניתן להתאים בהתאמה אישית עבור החלל הדרוש טרם ההתקנה.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!