מידע על דלתות הזזה

כל המידע על דלתות הזזה

מי אינו זוכר את דלתות ההזזה מבית אבא? כאלה שהיו מעט חורקות והיה להן חלון קטן. לרוב, דלת הזזה גדולה הייתה בין הסלון למרפסת. יש לציין כי דלתות הזזה, חוסכות במקום. העיצוב של דלת הזזה היום, הינו שונה לגמרי מהעיצוב הישן.

הטכנולוגיה והעיצוב, השתנו ללא הכר וניתן למצוא עיצובים מרהיבים שיגרמו לבית שלכם להיראות מעוצב להפליא עם דלת הזזה קלה לשימוש, שקטה ולא חורקת כמו דלתות ההזזה שלפני עשרים או שלושים שנה.

החלל נראה הרבה יותר גדול ולכן, הרבה מעצבי פנים מעדיפים דלת הזזה בחלל מסוים. יש היום טכניקות שונות של עיצוב, פרזול וצביעה וניתן למצוא דלתות הזזה יוקרתיות בכל מיני חללים, אם בבית, במשרדים ואפילו באולמות אירועים.

חוצץ דקורטיבי ומיוחד

ניתן לומר כי הפרדה דקורטיבית, יכולה להתבצע באמצעות התקנת דלתות פנים כמובן שהכוונה לדלתות הזזה, אשר גם תגרום לעיצוב מרהיב וגם תחסוך במקום. ניתן למצוא שילוב של חומרים כמו זכוכית, עץ, פורמייקה עוד. מה שחשוב שדלתות ההזזה, לא תהיינה כבדות, כך שיהיה ניתן בקלות להזיז אותן על פני המסילות.

חדרי ארונות, חדרי אמבט ויחידת הורים הם חללים מתאימים, עבור דלת הזזה. גם צביעת אפוקסי, ניתן למצוא בדלתות הזזה, מה שהפך למודרני ודקורטיבי יותר, בשנים האחרונות. המגוון הוא רחב וניתן לראות הרבה סוגים של דלתות הזזה, בגלל שישנן דירות עם חללים קטנים ודלת ההזזה, הפכה להיות מוצר פופולרי ביותר.

יש למדוד היטב את המקום בו תהיו מעוניינים בדלת ההזזה על מנת למצוא את הגודל המתאים והמחירים. תוכלו לקבל ייעוץ מהמוכרים המנוסים של חנויות המפעל ואולמי התצוגה, בהם מוכרים דלתות ולבחור את הדלת המתאימה לכם ביותר.

רכישה בטוחה

מי שמעוניין לקבל מידע על דלתות הזזה או לרכוש, חשוב כי ירכוש אותה בחנויות המפעל שהן בעלות מגוון רב של דלתות פנים וכן, יוכל לחסוך את פער התיווך של החנויות. יש לרכוש מחברה ידועה את דלת הזזה. חברת בכר דלתות פנים, הינה חברה ידועה שקיימת כבר למעלה מ-60 שנה. ניתן למצוא מחירים אטרקטיביים של מגוון דלתות הזזה, יחלקן צבועות בתנור, צבע מט, ובפרזולים שונים.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!