דירוג דלתות פנים

דירוג דלתות פנים על פי סיווג לקריטריונים

אנשים רבים אפילו לא חושבים איזה מבחר רחב של דלתות קיים היום. בדרך כלל, רוב האנשים חושבים כי ניתן לסווג דלתות פנים לחלוקה של דלתות כניסה ודלתות פנים. אבל בפועל זה לא המצב. הדלת היא עמדת הגבול של כל חדר. יש מספר גדול למדי של סוגי דלתות עבור סוגים שונים של חללים. כדי להקל על בחירת הדלתות הנדרשות, דירוג דלתות מקל על אופן הבחירה. דירוג דלתות פנים מתבצע לפי מאפיינים רבים המייחדים אותן לסוגים שונים.

 

דירוג דלתות פנים על לפי חומר

החומר שנועד ליצור דלתות, במידה רבה יותר מכל המאפיינים האחרים, קובע את תכונות הדלת. מומחה טוב יגיד תמיד איזה דלתות פנים מומלצות, אם רק תגידו לו מה השימוש של הדלת בה אתם מעוניינים. דירוג דלתות פנים מתבצע לפי החומרים הבאים:

  • עץ- חומר זה מאפשר לייצר דלתות עבור מגוון לקוחות. הם מועדפים על ידי אנשים עם טעמים, העדפות ודרישות שונות. אם סוג העץ בעל ערך רב, ועיצוב הדלתות מאוד יפה ומעניין, ייתכן שהן לא יהיו זולות.
  • אלומיניום- היתרון החשוב ביותר של סוג דלתות זה הוא שהם עמידים בפני סביבות אגרסיביות. המשמעות היא שדלתות אלומיניום אינן חוששות כלל מלחות, קורוזיה ומפגעים אחרים.
  • פורניר- דלתות שמתאימות לאנשים שרוצים לקבל דלתות פנים במחיר לא יקר. המהות של דלתות כאלה היא כי עץ זול מכוסה פורניר, אשר כלפי חוץ משפר משמעותית את המראה שלהן. לעתים קרובות הדלתות הופכות דומות לאלו העשויות מעצים יקרים. בנוסף, הם מאוד איכותיים ועמידים, וזה יתרון מובהק.
  • זכוכית- דלתות זכוכית הן מתנה משמים עבור אותם אנשים שרוצים להפוך את החדר חזותית רחב יותר. דלתות אלה גם יפות מאוד, הן יכולות להפוך לקישוט אמיתי של החדר. אבל יש להם חסרון אחד בולט, הוא שהם לא מבודדים רעשים היטב. לכן, לרוב בייצור דלתות, זכוכית משולבת עם חומר אחר כדי לגרום לזה להיראות יפה, אבל גם להיות מעשי.
  • למינציה- בדרך כלל, דלתות אלה מורכבות מחומרים מודרניים שאינם יכולים להיקרא עמידים. לרוב, נעשה שימוש בנסורת דחוסה של חלק דק שנרטב היטב. דלתות למינציה יכולות להישרט די בקלות, כך שזו לא הבחירה המעשית ביותר.
  • פלסטיק- דלתות פלסטיק הן אופציה טובה מאוד מכיוון שהן קלות משקל, יציבות ומסוגלות לעמוד במגוון רחב של תנאים. דלתות משולבות מתכת ופלסטיק הן דלתות פנים מומלצות ביותר מיכוון שהן בעלות יתרונות רבים ועמידות במיוחד.
  • דלתות פנים משולבות- דלתות אלו כוללות חומרים שונים. עם זאת, הם יכולים להיות מגוונים מאוד.

כפי שניתן לראות, ישנם הרבה חומרים המשמשים לייצור כמו גם דירוג דלתות פנים. ביניהם, כמובן, יש הבדלים בתכונות, במאפייני החוזק ובמראה. את כל הנקודות הללו יש לקחת בחשבון בבחירת הדלתות, כי זה יעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר.

 

דירוג דלתות פנים לפי שיטת פתיחה

כל סוגי הדלתות ניתן לסווג לפי שיטת הפתיחה שלהן, זה הוא מאפיין חשוב שיש לקחת בחשבון בעת בחירת דלתות פנים, בהתחשב במקום הפנוי של בחדר ובעיצוב הפנים הרצוי . בדרך כלל דירוג דלתות פנים במבצע על פי שיטות פתיחה מתחלק לסוגים הבאים:

  • קלאסי – דלתות שהן הסטנדרט לרוב הדירות והבתים. דלתות כאלה מוכרות לכל האנשים ולרוב תוכלו למצוא סוג זה של דלתות פנים במצבע.
  • הזזה – דלתות שהיום יש להן ביקוש רב בקרב אנשים עם דירות קטנות. אחרי הכל, המשמעות של דלתות כאלה היא לחסוך במקום. הם זזים הצידה, כך שהם כמעט לא צריכים מקום.
  • קיפול – דלתות, אשר נקראות אחרת אקורדיון. זאת בשל העובדה שהן מתקפלות לחלקים קטנים, שבגללם הם יכולים להתקפל כמו אקורדיון.
  • מתנדנדות – דלתות שנראות כמו דלתות סטנדרטיות, אבל הן יכולות להיפתח לשני הכיוונים, וזה די נוח.

בסופו של יום מתברר כי דלתות פנים שונות ובעלות דירוגים מגוונים. מאוד שימושי לדעת את כל המידע הזה אם אתם רוצים לבחור דלתות טובות לבית, למשרד או למקום אחר. אך אם אתם עדיין לא בטוחים איזה דלתות פנים הכי יתאימו עבורכם מבחינת העיצוב, חומר הייצור או אפילו סוג פתיחה, דלתות בכר ישמחו לייעץ לכם בנושא, יציגו בפניכם קטלוג מגוון של דלתות מכל הסוגים, כאשר עבור דלתות פנים מחיר משתלם במיוחד מחכה לכם באתר של דלתות בכר.

 

דירוג דלתות פנים – שאלות ותשובות נפוצות

  1. כיצד מתבצע דירוג דלתות פנים על פי חדרים?

הדלתות מחולקות לסוגים בהתאם למקום התקנתן. ישנן אפשרויות כאלה: כניסה, פנים, חדרי מגורים, מדרגות, מטבחים, מרפסות, מסדרונות, עליות גג.

  1. אילו סוגי דלתות פנים עמידות מפני רטיבות?

בזמן בחירת דלתות פנים לחדרים השונים יש לקחת בחשבון אילו דלתות יכולות לעמוד בפני רטיבות, פריט זה חשוב מאוד, כי הגנה מפני רטיבות היא משהו שחסר לאנשים רבים. דלתות העמידות מפני רטיבות כוללות: מתכת עם ציפוי מיוחד, פלסטיק, אלומיניום וזכוכית.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!