דלתות פנים מומלצות

דלתות פנים הכי מומלצות לשנת 2024

מחליפים דלתות פנים ישנות? איך תדעו איזה דלתות פנים מומלצות לרכישה? כל אחת מהדלתות הפנימיות לחדר השינה, לאמבטיה, למסדרון, לסלון ולחדרים אחרים בבית שלכם הן בעלות אמירה ענקית.

דלת למינטו

בחרו בדלתות הפנים בעלות עיצוב מיוחד שיעשה רושם עצום ויתאים לצרכים שלכם. דלת פנים מודרנית יפה היא הכרח שמוסיף לסגנון הבית שלכם. רוב הדלתות עשויות להיעלם מעיניהם, אך ניתן להשתמש בהן בצורה חכמה כדי להשפיע באופן דרמטי על מראה החדר. מכיוון שרובנו קונים בתים עם דלתות מותקנות, לעתים קרובות אנו מתעלמים מהם. אך כל בית זקוק לדלתות פנים טובות ויש להשקיע בכך מחשבה.

דלתות זולות

 

אילו דלתות פנים מומלצות? – טיפים לבחירת סגנון דלתות פנים

כדי להבין איזה דלתות פנים במבצע ושהם הכי מומלצות יש לבדוק את הסגנון עיצוב הפנים וחומרי גלם לייצור הדלת בעת בחירת דלתות פנים. הדלת החיצונית של הבית שלכם מייצרת רושם ראשוני נהדר לאורחים שלכם, אז גם דלתות הפנים צריכות לעמוד ברושם הזה וצריכות להיות בהרמוניה גם עם העיצוב כללי של הבית. דלתות פנים מומלצות צריכות ללכוד את תחושת האופי האמיתית של הבית שלכם. הן יכולות לשפר את הרושם הראשוני או אפילו לשנות אותו לטובה ברמה האסתטית. כאשר אתם בוחרים דלתות ובודקים איזה דלתות פנים הכי מומלצות, כדאי לעקוב אחר הקריטריונים הבאים:

 

  • סגנון דלת: יש להכיר סגנונות שונים של דלתות פנים, לרבות פנלים עם צירים, דלתות סומקות, דלתות צרפתיות כפולות, דלתות הזזה וסגנונות אחרים. הסגנון של הדלת שלכם מכתיב את עיצוב הבית שלכם ברמה מסוימת, תוך שהוא נותן לבית שלכם מראה ותחושה ספציפיים. הדלתות צריכות להשתלב היטב עם הגודל הכללי של החדר מכיוון שדלת מאסיבית עשויה להעיק על חדרים קטנים, מה שיגרום גם לצמצום נפח ויזואלי של החדר.
  • מסגור דלת: מסגור לא מתאים של דלת יכול לגרוע מערכן של דלתות יקרות. שימוש בחומרי מסגרות פשוטים וזולים עלול להוביל לרוב לרושם רע על דלתות הפנים שלכם, ואף לעלות יותר. הקפידו לעקוב אחר ההוראות בעת מסגור דלתות פנים, במיוחד בעת בחירת הגודל המתאים לדלות הפנים שלכם.

דלת אמבטיה נגד מים

  • דירוגי קול של דלתות: דירוג דלתות פנים מתבצע על סמך דרגת העברת הקול שלהן, המודד מעבר קול דרך הדלת. דלתות צריכות לחסום כמה שיותר קול אך תלוי גם בחומר שבו נעשה שימוש לייצור הדלת. 25 הוא ערך נמוך מאוד בסולם בדיקת הרעשים, 40 הוא בידוד רעשים בינוני בעוד שכל המידות מעל 60 מצביעות על דלתות אטומות לרעש.

מחיר לדלתות

דלתות פנים מומלצות – הסוגים הנפוצים ביותר:

  • דלתות פאנל- דלתות פאנל הן דלתות הפנים הפופולריות ביותר בבתים. הדוגמאות כוללות עליוניות וגימורים דקורטיביים יחד עם תוספות זכוכית. בחירת דלת תלויה בטעם ובבחירה האישיים שלכם.
  • דלתות שטוחות- דלתות פנים שטוחות מציעות אפשרויות של עיצוב שטוח לחלוטין, כאשר ניתן למצוא דלתות פנים במצבע עם מחירים משתלמים. דלתות שטוחות הן פשוטות אך הן נותנות אווירה של דלתות פנים מודרניות עם משטחים חלקים משני הצדדים ומורכבות מדיקט או MDF.
  • דלתות הזזה- דלתות הזזה עשויות בעיקר מעץ, זכוכית או אפילו מראות. אם נחשוב איזה דלתות פנים הכי מומלצות, נוכל לקחת בחשבון את יתרונותיהן של דלתות הזזה אשר אינן נפתחות מחוץ לקיר ובכך חוסכות בשטח רצפה יקר. למרות שאינן נפוצות במיוחד, דלתות אלו מספקות אפשרות ייחודית לחדרים שונים במיוחד אלה המורכבים מפתחי דלת צרפתית.

  • דלתות מתקפלות- דלתות אלו מתקפלות לצדדים שונים ומשמשות בארונות, חדרי כביסה וחללים קטנים. הם מושלמים עבור אזורים קומפקטיים. רוב הדלתות המתקפלות מורכבות מעץ ומשמשות בעיקר לארונות וכחוצצים למטבח.
  • דלתות צרפתיות- דלתות צרפתיות כוללות מסגרות של פנלים שקופים, מוקפות בחומר שקוף או זכוכית. ניתן לעצב את הפאנלים הללו בדרכים שונות כדי למקסם את האור בחדר. דלתות צרפתיות משתמשות בתצורת דלת עם שתי דלתות תלויות צירים שנפתחות זו כלפי זו. אם אתם מחפשים מענה לשאלה איזה דלתות פנים הכי מומלצות לחדרי מוזיקה, חדרי מגורים, חדרי שינה הורים וכדומה, אז התשובה היא דלתות צרפתיות.

את כל סוגי דלתות פנים מומלצות תוכלו למצוא בקטלוג המוצרים של דלתות בכר, המתמחים בייצור והתקנת דלתות פנים מזה 70 שנה. רק בדלתות בכר, עבור הזמנת דלתות פנים מחיר מיוחד מובטח לכם! דלתות בכר ישמחו ללוות אתכם בתהליך, החל מבחירת הדלתות המתאימות, ועד התקנתן בבית החדש שלכם.

דלתות פנים במבצע כולל התקנה

דלתות פנים מומלצות – שאלות ותשובות

מה הן דלתות הולנדיות?

דלתות הולנדיות מחולקות לחצי אופקי, מה שמאפשר לחצי העליון להתנדנד פתוח ולא לחצי התחתון. רוב הדלתות הללו מושקות עם חומרים שונים ושפע של אפשרויות עץ במקום רוב החומרים המודרניים.

מאילו חומרי גלם עשויות דלתות פנים?

לרוב דלתות פנים עשויות מעץ, אך ניתן לשלם מספר חומרים לעיצוב ייחודי יותר, כמו למשל זכוכית.

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!