דלתות פנים עד 1000 ש"ח

דלתות פנים עד 1000 ש"ח – סקירת שוק מקיפה

הגיע הזמן להחליף את דלתות הפנים בבית וזוהי ההזדמנות לעשות זאת נכון הפעם, תוך הקפדה על פונקציונאלית גבוהה שמשתלבת עם עיצוב נהדר וכמובן עמידה במסגרת התקציב שלכם. משום שבכל דירה ממוצעת יש בין 6 ל- 10 דלתות פנים, חשוב כי תוכלו לבצע רכישה שלא "תכאיב" לכם בכיס ובכל זאת תספק רמת איכות גבוהה ככל שניתן. בשורות הקרובות תקבלו סקירה של דלתות פנים עד 1000 ש"ח מכל הסוגים הקיימים בשוק. קראו ובחרו בהתאם.

 

דלתות פנים עד 1000 ש"ח – לשמור על מראה העץ המלא

דלתות העץ נחשבות בעיני רבים לגולת הכותרת בתחום דלתות הפנים. ואכן, מדובר בדלתות מסיביות וכבדות שמבודדות היטב מבחינת רעשים וגם נראות נהדר עם מראה של עץ אלגנטי.  הבעיה היא שהמחיר של דלתות אלו מרקיע שחקים ולא עומד בקריטריון שהצבתם לעצמכם – דלתות פנים עד 1000 ש"ח.

אז מה עושים? בוודאי תשמחו לגלות כי ניתן למצוא דלתות פנים מעוצבות במסגרת התקציב שאינן עשויות מעץ מלא אך כוללות אלמנט של עץ. למשל, דלתות MDF או אלומיניום בציפוי פורניר, שמהווה שכבה דקה של עץ מלא בסגנון הנבחר. לחלופין, ניתן לרכוש דלתות פורמייקה בעיצוב של סוג העץ האהוב עליכם מבחינת מראה. הפורמייקה גם מגינה על הדלת מפני שחיקה, חדירת רטיבות ויש לה גם יתרון של בידוד אקוסטי מעולה.

 

על דלתות פולימר כבר שמעתם?

אחת הסיבות שמביאות רבים מאיתנו לכדי החלטה להחליף את דלתות פנים הבית היא שחיקה, הופעת שברים וריקבון של הדלתות הקיימות. בעוד העץ יקר מאוד ושאר החומרים אינם תמיד מסוגלים לספק הגנה מפני רטיבות, קיימת אלטרנטיבה מעולה שגם עומדת במסגרת תקציב ה- 1000 שקלים. אנחנו מדברים על דלתות אשר אינן עשויות מחומר טבעי אלא מפולימרים דחוסים (שימו לב, לא מדובר בפלסטיק!). דלתות פנים פולימר הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות ביותר משום יתרונותיהן הרבים:

  • מחיר זול – מחפשים דלתות פנים עד 1000 ש"ח? ניתן למצוא דלתות פולימר גם בחצי מהמחיר הזה!
  • עיצובים מרשימים – תהליך הייצור של דלתות פולימריות כולל עבודה ראשונית עם החומר במצב נוזל. עובדה זו מאפשרת לצקת אותו בקלות לתבניות ולהשיג כל אלמנט עיצובי שתרצו – חריטות, תבליטים ועוד. שרפים ופיגמנטים מוספים לתערובת על מנת להקנות לדלתות אלו את הגוון הרצוי ומספר האפשרויות הינו אינסופי במובן הזה.
  • דלתות פנים עמידות במים – משום שלא מדובר על חומר טבעי, דלתות פולימריות עמידות לחלוטין בפני מים, הן לא נרקבות, החומר אינו "מתנפח" ולמעשה ניתן להשתמש בהן ללא חשש גם בחדרים הרטובים ביותר כגון חדרי הרחצה. מי היה מאמין שניתן למצוא דלתות פנים עמידות במים במסגרת התקציב של עד 1000 ש"ח ???
  • בידוד אקוסטי – אם תבחרו באפשרות הפולימרית, תקבלו דלתות אקוסטיות ברמה גבוהה שכמעט ואינן מעבירות דרכן רעש. רק שימו לב כי הדלת אכן מגיעה עם תו תקן שמאשר זאת, שכן ישנן דלתות פחות איכותיות (וכן, זולות יותר), שכוללות רק ציפוי פולימרי והן יחסית חלולות מבפנים.

 

התאמה מושלמת לצרכים במחיר מוזל

זה שמדובר במחיר זול של עד 1000 ₪, ממש לא מחייב אתכם לוותר על התאמה מושלמת לצרכים שלכם. אז עיצוב – כיסיתם, עמידות במים ובידוד אקוסטי – כיסיתם. כעת ניתן לדאוג לצרכים נוספים כגון שמירה על מקסימום חלל פנוי בחדר, התאמה לחדרים קטנים ולחדרי ילדים ועוד.

ובכן, במקרים שכאלו מה שמתאים לכם ביותר יהיה דלתות הזזה. אלו הן דלתות שאינן נעות במרחב באמצעות ציר ולכן אין להן רדיוס פתיחה. הן נפתחות ונסגרות בצורה אופקית, נעות על גבי גלגלים ומעוגנות למסילה. משום שהן אינן נפתחות על ציר, אין שום צורך לפנות מקום עבורן בתוך החדר כך שניתן לנצל את החלל בצורה מקסימאלית. בנוסף לכל הן אינן נטרקות ולכן בטוחות לחלוטין לשימוש בחדרי ילדים.

והכי חשוב – מנגנון ההזזה מתאים גם במקרה שמחפשים דלתות פנים עד 1000 ש"ח. הדלתות היקרות ביותר בתחום נפתחות לתוך כיס, כך שהן נראות כמו חלק בלתי נפרד מהקיר. העלות של דלתות אלו גבוהה משום שיש ליצור עבורן כיס גבס.

אך כשרוצים לחסוך ניתן לרכוש דלתות אשר כוללות מסילה חיצונית גלויה אך עדייין אסתטית, מאחר והיא מחופה על ידי גבס או פרופיל דקורטיבי. למעוניים לחסוך עוד יותר ישנה האפשרות לרכוש דלת הזזה מסוג "אקורדיון". דלת זו הינה קלת משקל וזולה, ועשויה מפלסטיק קשיח, פולימר או אלומיניום. בררו על כך מול הספק שלכם.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!