סף דלת לדלתות פנים

סף דלת לדלתות פנים – פתרונות הבידוד המושלם עבוד הדלתות שלכם

אחרי התלבטויות רבות בין מגוון רחב של דלתות פנים, אחרי שעשיתם סקר שוק והבנתם איך בוחרים דלתות פנים איכותיות ובמחירים נוחים, שישלימו בצורה מדויקת את עיצוב הבית, ההזמנה שלכם סופקה והגיע זמן ההתקנה. בתהליך התקנת המשקוף, אחד השלבים החשובים הוא התקנת סף לדלת. בזמן התקנת דלתות פנים נוצר פער במפגש של חומרי חיפוי הרצפה בעלי אופי שונה בחללי הבית, כמו לדוגמא מפגש בין קרמיקה לפרקט. עקב זה לא רק המראה האסתטי של החלל מתדרדר, מה גם שדרך החריץ חודרים קור, אבק ורטיבות אל תוך בית מתחת לרצפה.

אז מה בעצם ניתן לעשות? את הבעיה הזו ניתן לפתור יחסית בקלות על ידי התקנת סף דלת בנקודת המפגש. סף דלת הוא רכיב בעל אופי רב תכליתי: מבטיח את הבידוד הטוב ביותר של החדר מצלילים, ריחות זרים, יוצר מעבר חלק בין חומרי חיפוי שונים של הריצפה ועוזר להסוות אותו.

 

סף דלת לדלתות פנים -קריטריונים מנחים לבחירת הסף

עד כה נשמע פשוט, אבל איך בוחרים סף דלת נכון עבור דלתות הפנים שלכם? לפני הקנייה ובמהלך החיפושים אחר סף דלת מתאים יש לקחת בחשבון מספר קריטריונים:

  • חומר – החומר ממנו מיוצר סף הדלת בדרך כלל יבחר קרוב לחומר ממנו עשוי הריצוף או המשקוף, לדוגמא עם התקנתם דלת פנים מעץ, סביר להניח כי גם סף דלת אותו תבחרו יהיה מאותו חומר, כדי לשמור על אחידות במראה. בנוסף החומר ממנו מיוצר סף הדלת מעניק לו תכונות נוספות, כמו למשל משתמשים בסף דלת מחומרים עמידים בפני לחות כמו גומי, כאשר קיימת רטיבות.
  • הפרשי גובה – אם בין החדרים יש צורך לעשות סף של גבהים שונים, נשתמש בסף דלת רב מפלסי. כאשר גובה הסף מתאים לגובה הרצפה, נעשה שימוש באלמנטים שטוחים עיליים.
  • יעוד – יש לחשוב, מה הוא התפקיד אותו אנחנו רוצים שסף הדלת יבצע? יבודד את החדר מרעשים, ימנע כניסת רטיבות לחלל החדר, יסווה את מפרק הסף ועוד..
  • מראה אסתטי – מנסים להתאים את סף הדלת לצבע הרצפה או המשקוף כדי שלא יבלוט על הרקע הכללי.
  • סוג החיבור – הצורה בה יש לחבר סף דלת לרצפה היא משמעותית בבחירת הסף. ישנם סוגי סף אותה יש לחבר על ידי קידוח ברצפה וברגים, ואילו ישנם סוגי סף הניתנים להדבקה.
  • עלות – יש לבחור סף דלת על פי הצרכים והיכולות שלכם, שכן ישנם דגמים רבים מקטגוריות מחיר שונות. כמו כן, במעמד הרכישה ניתן לבדוק אפשרות לתוספת עלות עבור התקנת הסף אשר תתווסף אל מחיר דלתות פנים אותם אתם רוכשים.

סף לדלת

בנוסף לכל, לא לשכוח לקחת מראש מדידה מדויקת של המרחק בין המשקופים, במקום בו תרצו להתקין את הסף.

 

יתרונות וחסרונות להתקנת סף דלת בבית 

השוק של היום מציע לנו מגוון בלתי נגמר של ספי דלת שונים, המיוצרים מסוגי חומרים שונים, בעלי קשת צבעים שלמה ובטווח מחירים משתנה. כדי לצלוח בבחירת הסף המדויק ביותר עבורנו נבחן את היתרונות שיש לסף דלת להציע.

יתרונות להתקנת סף לדלת פנים:

  • מונע התפשטות אבק.
  • עוזר לבודד חדרים מריחות וקולות זרים.
  • לא מאפשר חדירת לחות מחדר האמבטיה או הסאונה לשאר החדרים.
  • מאפשר מעבר חלק בין חיפויי הרצפה.
  • משלים את עיצוב דלת הפנים.
  • לא מצריך תחזוקה שותפת.

מבין החסרונות, יש לציין רק מכשול בהליכה, ובעיה זו נפתרת על ידי התאמה של סף דלת מתאים והתקנה מקצועית. דלתות בכר זה בדיוק המקום שבו תמצאו צוות מקצועי שילווה אותכם בכל התהליך החל ממציאת דלתות פנים במבצע חסר תקדים, התאמת סף דלת שיתאים לצרכים שלכם ועד הספקה והתקנה ברמה הכי מקצועית שיש.

 

 סף דלת – שאלות ותשובות

סף דלת – הכרח או "שרידי העבר"?

לא ניתן לענות על שאלה זו בצורה חד משמעית. יש שיגידו כי הסף מפריע לנקות את הדירה, מונע זרימת אוויר טובה בחללים ובמקרה שיש ילדים קטנים בבית- הרי לרוב הם יפלו על הסף.

לפי הסטטיסטיקה, דלתות פנים בעלות סף נרכשות רק על ידי 5-8 רוכשים מתוך 100. 98% הנותרים עדיין מעדיפים דלתות בלעדיהם. ספי דלת מותקנים בדרך כלל בחדר הרחצה ובאמבטיה כדי למנוע חדירת לחות לחדרים אחרים. לעתים רחוקות יותר, הם מותקנים במטבחים כדי שריחות בישול לא יתפשטו בכל הבית, ואילו גם במקרה זה קולט אדים טוב יכול לפתור את בעיית הריחות, ולא תמיד נדרש סף. ולמרות כל זה, לא ניתן להתעלם מכל היתרונות אותם נרוויח לאחר התקנת סף לדלת, דבר שרק יוסיף לרמת החיים שלנו בבית.

 

מה הן הדרכים הנפוצות להתקנת סף דלת?

התקנה של הסף יכולה להתבצע בשתי דרכים – התקנה בשיטה חיצונית שבה קודחים חורים עבור החיבורים ברצפה ואת האלמנטים של הסף מקבעים עם ברגים, והתקנה בשיטה נסתרת שבה מרכיבים את הסף ומכסים בשכבה דקורטיבית כדי להסתיר את הברגים. לפני התקנת הסף, כדאי להחליט האם הצד האסתטי חשוב. שיטת ההתקנה הראשונה היא הרבה יותר פשוטה, אך אינה אסתטית במיוחד, ואילו השיטה הנסתרת של התקנת סף עדיפה בשל הדיוק והתוצאה שנקבל תהיה נאה לעין ותשתלב בעיצוב הכללי של החלל.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!