דלת פולימר מה זה

דלת פולימר מה זה ולמה זה מומלץ?

על מנת שדלתות פנים יהיו בעלות ביצועים ללא דופי ועמידות, כל מחזורי התהליך הטכנולוגי נשמרים בקפדנות בייצורן. איכות דלתות הפנים תלויה לא רק בהכנת חומרי גלם, אלא גם בציפוי, מכיוון שהוא מגן על עלה הדלת מפני ההשפעות של גורמים שליליים כגון לחות, אור שמש, תנודות טמפרטורה, כמו גם מפני נזק מכני כלשהו.

דלתות פולימר

ציפוי לכל סוג דלת מאפיינים ודקויות ייחודיות משלה, הדלת מהווה מרכיב מבני הכרחי של מבנים לכל מטרה. לייצור דלתות פנים משתמשים בחומרים שונים, כולל פולימרים. אז אם אתם שואלים את עצמכם, דלת פולימר מה זה ומדוע היא כל כך פופולארית בישראל? את התשובה תוכלו לקבל במאמר זה.

דלתות פולימר איכותיות

לשם מה משמש אותנו החומר פולימר דלתות פנים?

 טרנדים מודרניים בעיצוב פנים כוללים לרוב ביטול דלתות פנים בחדרים מסוימים. אבל במקרים מסוימים, אתה לא יכול בלעדיהם. קשה, למשל, לדמיין חדר אמבטיה ללא דלתות. הימצאות דלתות בחדר הילדים, בחדר השינה או בחדר העבודה מספקת אפשרות לפרוש לזמן מסוים לעבודה או לפנאי, ואילו דלתות פולימר למטבח ימנעו את התפשטות הריחות. דלתות מספקות רמה מסוימת של בידוד קול ומסייעות בארגון המרחב האישי בבית או בדירה בה מתגוררת המשפחה.

אין להוריד מערכה האסתטי של דלתות פנים. לכן, בעת בחירה, יש לקחת בחשבון כיצד הם משתלבים בעיצוב פנים, הן בחדר עצמו, אותו הם מגבילים, והן בחלל שמסביב. דלתות פנים מעוצבות לחלל פנים מודרני עשויות ממגוון חומרים: עץ מלא, סיבית מנוסר וסוגים שונים של פולימר. כמובן, דלתות מעץ טבעי נראות ייצוגיות, אך הן כבדות למדי ותובעניות בתנאי ההפעלה, והן רחוקות מלהיות מתאימות לכל סגנון פנים. לכן, המשתמשים מעדיפים יותר ויותר להשתמש בדלתות העשויות פולימר.

 יתרונות וחסרונות של דלתות בציפוי פולימר

יתרונות של דלת פולימר מה זה בעצם, ומדוע הדלתות האלו כל כך מומלצות? דלתות פולימר בעלות תכונות רבות אשר הופכות אותן לדלתות נפוצות מאוד בקרב בעלי דירות, כמו למשל:

  • משקל קל אשר תורם בקלות התקנה ותפעול;
  • פונקציונליות;
  • אין צורך בתחזוקה מורכבת;
  • פרקטיות – הדלת תשמור על מראה ללא דופי לאורך זמן, ללא קשר לתדירות השטיפה שלהם;
  • עמידות בפני כל השפעות לחות ושינויי טמפרטורה, המבדילה אותם ממוצרי עץ;
  • דלת פולימר פנדור, ככלל, משולבת בצורה הטובה ביותר עם חלונות פלסטיק;
  • מגוון עצום של צבעים ופתרונות עיצוב מאפשרים לכם לבחור דלתות המתאימות לכל סגנון פנים.
  • עם מאפייני ביצועים גבוהים, תוכלו למצוא עבור דלת פולימר מחיר נמוך יחסית, מה שגם מעיד לטובתן.

אם עדיין אינכם מוצאים דלתות שישתלבו בצורה מושלמת בעיצוב פנים שלכם, הגיע הזמן לשאול את עצמכם דלת פולימר מה זה, ומדוע כדאי לכם לשקול לבחור דווקא בהן? ואין ספק כי מכלול היתרונות המוצגים מעלה רק יחזקו את עמדתכם בנושא.

באילו חדרים מומלץ להתקין דלת פולימר?

דלתות פנים העשויות מפולימר מציעות שילוב נהדר של פרקטיות, אורך חיים ואסתטיקה, מה שהופך אותן לאופציה מצוינת לאזורים רבים ושונים בבית. כדי לנצל באופן מלא את התכונות המיוחדות של פולימר, יש להשתמש בו בסביבה מסוימת. דלתות פנים פולימר מומלצות לשימוש בחללים הבאים:

  • חדר אמבטיה ושירותים- ראשית, אם אתם מחפשים אחר דלת נגד מים לחדרי אמבטיה, אשר מדובר במקומות עם רמות לחות גבוהות, דלתות פולימר עמידות בפני רטיבות. דלתות פולימר שומרות על יציבותן ושלמותן המבנית גם כשהן חשופות לרטיבות, בניגוד לדלתות עץ. בגלל העמידות והמראה המודרני שלהן, הן מושלמות לחדרי אמבטיה ושירותים.
  • מטבח- רטיבות, ריחות חזקים, שמן ושימוש בחומרי ניקוי נפוצים במטבחים, בדיוק כמו בחדרי אמבטיה. אין צורך לדאוג מנזקי מים או כתמים על דלתות פולימר פנימיות. הם עומדים במשימה של עמידה בבלאי של מטבח, אז אתם יכולים להתקין אותן על דלתות למזווה או חדרי שירות.
  • חדר ילדים- לכלוך, כתמים ושימוש רב ולא תמיד עדין עם דלתות הפנים זה הוא מצב נפוץ בחדרי הילדים. דלת פולימר עמידה בפני שריטות, מכות והן קלות לניקוי, מה שהופך אותן לבחירה מעשית לחדרי שינה לילדים או לחדרי משחקים. דלתות פולימר, עם מגוון רחב של אפשרויות צבע עשויות גם להעניק תחושה של שובבות ואינדיבידואליות ולספק לילדים הנאה גדולה בבחירת הצבע המועדף עבור הדלת לחדר שלהם.
  • חדרים עם תנועה גדולה- דלתות פולימר הן עמידות לאורך זמן ובעלות תחזוקה נמוכה, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור אזורים עם תנועה גבוהה כמו מסדרונות וכניסות. הן עמידות בפני הפתיחה והסגירה התכופים, כך שהן לא יראו יותר מדי בלאי לאורך זמן.

דלת פולימר מה זה וכיצד לטפל בהן נכון?

בעל בית טוב הוא כזה שיודע לשמור על ניקיון תקין של הבית, שיודע לדאוג לו ולמרכיביו, כמו למשל גם לדלתות פנים. במיוחד אם הדלתות הללו עשויות פולימר, כי בזכות טיפול מתאים תוכלו לשמור על אורך חיים והמראה האטרקטיבי המקורי של דלת הפולימר. אז דלת פולימר מה זה בעצם ומדוע כדאי לטפל בדלתות אלו באופן קבוע? ראוי לציין מיד כי כל הזמן לא אומר יומי. זה לא לגמרי נכון, אתם רק צריכים לבצע ניקוי דלתות פנים בזמן. זה יעזור לשמר את המראה המושלם המקורי שלהם, מה שיחסוך מכם את הצורך להחליף דלת באחת חדשה. כדי לשמור על דלתות פנים במצב מצוין שימו לב לפרטים הבאים:

  • היו מודעים לאופן השימוש בדלתות בכל עת. טיפול רשלני בדלתות מסוג זה מוביל לנזק מהיר ושבירתן. הדבר כרוך, ראשית, בעובדה שדלת זו תאבד מהאטרקטיביות הקודמת שלה, ושנית, היא תרכוש פגמים לא רצויים חדשים שנוצרו על ידי נזק מכני, אשר קובע ישירות את איכות העבודה שלהם.
  • אם בכל זאת שמתם לב לפגם במקומות מסוימים, דעו כי מדובר, בכל זאת, בעץ, שיש לו כמה תכונות משקמות ולכן ניתן לשחזר אותו בקלות.
  • חשוב מאוד לשמור על דלתות אלו נקיות כל הזמן. בנוסף, זה לא דורש הרבה מאמץ. נסו לנקות את הדלתות הללו רק כמה פעמים בשנה עם חומר ניקוי לא שוחק.

מה הוא תהליך הניקוי של דלתות פנים פולימר? 

דלתות פנים עשויות פולימר קלות לטיפול ולניקוי, אך כדי לשמור על המראה המושלם שלהן לאורך זמן חשוב לנקות אותן באופן הנכון:

  1. התחילו בניקוי אבק ולכלוך מפני השטח של הדלת באמצעות מטלית רכה ויבשה. ניקוי אבק על בסיס קבוע ישמור על משטח הפולימר נקי מפסולת שעלולה להזיק לו.
  2. הכינו תמיסה של מים וסבון עדינים עבור לכלוך או כתמים קשים יותר. טבלו מטלית רכה או ספוג במי הסבון ונגבו בעדינות את הדלת. כדי למנוע שריטות, אל תשתמש בכלי ניקוי קשים כמו צמר פלדה או מברשת נוקשה.
  3. השתמשו במגבת נקייה ורטובה כדי לנגב את כל הסבון שנותר. כדי למנוע סימני מים, יבשו את הדלת עם מטלית עדינה ויבשה.

יש להימנע ממוצרי ניקוי עם כימיקלים חזקים, ממיסים או חומרים שוחקים, מכיוון שהם עלולים לשחוק את ציפוי הפולימר. אם אתם רוצים לשמור על הגימור של הדלת במצב טוב, השתמשו רק בחומרי ניקוי עדינים. תחזוקה קבועה של דלתות הפולימר הפנימיות שלכם מסייעת להאריך את חייהן ולהשאיר אותן עם מראה נהדר למשך זמן רב יותר.

כפי שניתן לראות, דלתות מסוג פולימר בעלות יתרונות רבים, מה שהופך אותן לדלתות עמידות ואיכותיות העונות על כל הצרכים שלכם מדלת פנים. דלתות פנים במבצע הטוב ביותר תוכלו למצוא בקטלוג המגוון של דלתות בכר, אשר ישמחו לייעץ לכם לגבי העיצוב המתאים וכמובן לספק לכם גם התקנה מקצועית ואיכותית.

דלת פולימר מה זה – שאלות ותשובות

האם יש חסרונות בדלתות פולימר?

כמובן, כמו גם לכל סוג דלת אחרת, לדלת פולימר יש חסרונות. למשל, בידוד הרעשים של דלת זו הוא נמוך יחסית.  אבל, למרות כל החסרונות של דלתות אלו, הן האפשרות האמינה ביותר והבחירה הטובה ביותר עבור דלתות הפנים שלכם.

באילו כלים וחומרים משתמשים לניקוי דלתות פולימר?

דלתות אלו כדאי לשטוף רק עם ספוג או מטלית לחה– חומרים כאלה לא יכולים להזיק לדלתות אלו.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!