דלתות פנים עם הרבה יתרונות

דלתות פנים עם הרבה יתרונות

תחום הדלתות לבית הוא תחום מגוון, שמציע מוצרים לשימושים שונים. מצד אחד, אפשר למצוא את דלתות הכניסה: אלו הן דלתות רחבות, שמספקות הגנה מקסימלית לבית ושבדרך כלל יהיו מעוצבות בעיצובים מרשימים, מאחר וזהו הדבר הראשון שהאורח נתקל בו, עוד לפני שהוא נכנס אל הבית. מהצד השני אפשר למצוא דלתות הזזה, דלתות אלו הן דלתות פנים מעוצבות ודקורטיביות, שהיתרון הגדול שלהן הוא בחסכון במקום.

חדרי שירותים או אמבטיה הם, מטבעם, מהחדרים הקטנים בבית ולכן הם יכולים להיות חדרים אידיאליים להתקנת דלתות הזזה. דלתות ההזזה יכולות, כמובן, להיות מותקנות גם בחדרים אחרים בבית ומותאמות לדירות קטנות, בהן לחסכון במקום יש משמעות רבה. דלתות אלו ניתן למצוא גם בארונות, שהם חללים קטנים יותר מחדרים.

 

סוגי דלתות הזזה

דלתות הזזה הפכו למוצר פופלארי ואיכותי, בזכות מגוון החומרים והחידושים שהוכנסו בדלתות הללו במהלך השנים: ישנן דלתות הזזה מעץ, ישנן מאלומיניום וישנם גם מזכוכית. החומרים הללו מגיעים במגוון צבעים ועיצובים, מה שמגדיל מאוד את אפשרויות הבחירה שלכם. כמובן, שצריך להתאים את סוג הדלת לחדר בו היא אמורה להימצא: אם, למשל, רוצים להכניס דלת הזזה לחדר האמבטיה, צריך לוודא שהחומר ממנו היא עשויה תהיה עמידה בפני מים ולחות לאורך זמן.

דלתות פנים עם הרבה יתרונות נעות על מסילה ימינה ושמאלה. כשהדלת נפתחת, היא יכולה להיות גלויה או מוסתרת. במקרה של דלת מוסתרת, היא נכנסת לתוך מרווח מיוחד, הנבנה עבור הדלת. בדרך כלל, מקובל להתקין בבתים דלת הזזה אחת לפתח, אך ישנה גם אפשרות להתקין בבית דלת הזזה כפולה, שבה שתי דלתות הזזה צמודות זו לזו. דלת מסוג זה מתאימה יותר לפתחים רחבים, למשל בין הסלון למטבח.

התקנת דלתות הזזה

דלתות הזזה, כמו כל דלת אחרת אצלכם בבית, צריכה להיות מותקנת בצורה חכמה, שתאפשר את השימוש בה לאורך שנים. דלת שמותקנת בצורה טובה היא דלת שמוחזקת באופן יציב על ידי המשקוף (ושגם הוא מוצמד היטב לקיר). זוהי גם דלת שהפתיחה והסגירה שלה מתבצעות בצורה שקטה. מעבר לכך, דלת זו צריכה לכסות לחלוטין את הפתח, כשלעיתים ייעשה שימוש במברשת קטנה בתחתית הדלת, כדי לספק איטום אידיאלי.

בנוסף, דלת ההזזה צריכה לספק מנגנון נעילה יעיל וקל. כמובן, שההתקנה עולה כסף, אך מחירה לא מגולם במחיר הדלת שמוצג לצרכן. לכן, כדאי לוודא שאתם מודעים למחיר ההתקנה, כמו גם למשך הזמן שההתקנה אמורה לקחת.

דלתות אקורדיון

דלתות פנים עם הרבה יתרונות חוסכות במקום ומתאימים לחלים קטנים בבית או במשרד. מי שמעוניין בחדר עבודה ויש לו חלל קטן, כדאי כי יחשוב על דלתות אקורדיון. החיסכון בפתיחה עצמה, שכן הדלתות מתקפלות נפתחות כמו דלתות הזזה, כך שאין צורך להשתמש בחלל כמו פתיחה של פנים או חוץ. ניתן למצוא שימוש רחב עם דלתות פנים עם הרבה יתרונות אלה כמו למשל בחדר ארונות, חדר שינה, הפרדה של חדר גדול לשני חדרים כמו חדרי ילדים ועוד.

 

דלת אקורדיון גם למשרדים

גם במשרדים השונים, ניתן למצוא דלתות אקורדיון במגוון רחב של עיצובים כאשר החללים בהם הם קטנים. ניתן לשלב ולהתאים ריהוט שיתאים בגווניו לצבעי דלתות אקורדיון. הצבעים הם רבים  ותוכלו בקלות להתאים אותן שלאר הריהוט בבית, אם למשל יש לכם ריהוט בגוון שמנת, תוכלו למצוא דלת אקורדיון בגוון שמנת וכן הלאה. חשוב כי כאשר ישנם חללים קטנים, לבחור בגוונים בהירים של דלתות מסוג אקורדיון.

ניתן לאייר את הדלת ולהקנות לה מראה אמנותי שרק יוסיף בחללים השונים. העיצובים הם שונים ומגוונים והיום, ניתן למצוא עיצובים מיוחדים שיתאימו לחללים השונים בביתכם. מי שיש לו עיצוב כפרי בבית, דלתות עשויות מעץ, יכולות לתת מענה עיצובי מדהים שישרה הרמוניה ושלמות בבית בסגנון זה. תוכלו למצוא את מגוון העיצובים במגזינים לעיצוב הבית או באתרי האינטרנט השונים כך, שתוכלו למצוא את הסגנון האהוב עליכם ולבחור מבין המגוון הרחב.

רכישה מושכלת

על מנת לרכוש דלתות מסוג אקורדיון, יש למצוא את חנויות המפעל הזולות ביותר בארץ, בכדי לרכוש כמה דלתות כאלה, במידה והחלטתם לשפץ את הבית ולקבל מראה אחיד בעיצוב הדלתות, חברת בכר מייצרת דלתות פנים עם הרבה יתרונות, היא אחת החברות הידועות ביותר לייצור ושיווק של דלתות מסוג אקורדיון. תוכלו למצוא מחירים חסרי תקדים, עיצובים וצבעם שיתאימו לעיצוב הבית שלכם. חברת דלתות בכר, כבר קיימת למעלה מ-60 שנה ושמה הולך לפניה.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!