דלתות הזזה מחיר

דלתות הזזה מחיר ושאר הפרטים החשובים עליהן 

מזל טוב! החלטתם סוף סוף לבצע שיפוץ בבית. ההתלבטות בין שיפוץ מלא לבין שיפוץ חלקי היא עולם ומלואו בהבדלים. ואם בחרתם בכל זאת בשיפוץ חלקי שכולל בתוכו גם שינוי דלתות הזזה מחיר הוא בהחלט שיקול שצריך לקחת בחשבון. אך כשמדובר בדלתות אלו, לא בטוח שתצטרכו לשבור תכניות חיסכון. ותוכלו לבצע שיפוץ בבית שישנה את כל נראות הדירה, עם חומרי גלם איכותיים ובמחירים נהדרים.

 

דלתות הזזה מחיר ויתרונות

כשאתם מזמינים דלתות פנים בין אם אלו דלתות פנים מיוחדות ובין אם דלתות למינטו לצורך העניין חשוב שתדעו שעבור דלת הזזה אין הרבה הבדל. דלתות אלו הן רגילות לחלוטין, עשויות עץ או עשויות פולימר וצבועות בתנור או מכוסות בטפט.
כשאנחנו מדברים על דלתות הזזה מחיר הוא אלמנט חשוב. ישנן דלתות פנים עד 1000₪ ואם אנחנו מבצעים גם עיצוב אישי יותר, הן יכולות לעלות אפילו יותר. ההתקנה של דלתות ההזזה מתבצעת כאשר הן מחליקות לאורך הקיר או כשהן נכנסות אל תוך הקיר, כדלת כיס.

לדלתות ההזזה יתרון אחד עיקרי ומהותי, הן לא תופסות הרבה מקום. הן מונעות קבלה של חבטה בסגירה ובפתיחה ואי אפשר להסתבך בנעילתן או בפתיחה שלהן בחדרים קטנים כמו אמבטיה, או שירותים.

הדלתות מחוברות אל גלגלי פלסטיק והן נעות על מסילה ממתכת. דלתות פנים מסוג הזזה או נכנסות אל תוך הקיר, או מחליקות לאורך הקיר. יש גם דלתות פנים עד 1000 ₪ מסוג זה שאפשר להוסיף להן גלגל שקט לפתיחה וסגירה שקטים. ישנם מפעלים או ספקים שיש לשלם להם תוספת לשם כך. ולכן מומלץ לבדוק.

 

דלתות הזזה מחיר וסוגים

הרבה פעמים ראיתם דלתות פנים מיוחדות מסוג הזזה כשחשבתם לבחור דלתות הביתה. אבל לא ידעתם בדיוק מה יתאים לכם. ראיתם דלת שזזה לאורך הקיר, וראיתם דלת שזזה אל תוך הקיר. מה שכן, בוודאות תוכלו להיות רגועים כי לא מדובר בדלתות שהולכות להטרק לכם על הידיים או לפתע להתפרק וליפול.

מבחינת נעילה, לא תוכלו להתקע איתן היות והמנעול לא בתוך הדלת. מנעול של דלתות פנים מיוחדות אלו מסוג הזזה הוא על הדלת עצמה, עם לשונית נצמדת אל הקיר. אם אנחנו מדברים על דלתות למינטו לדוגמא או דלתות פנים במבצע בהן המנעול הוא בתוך הדלת עצמה.
כשאתם חושבים על דלתות הזזה מחיר הוא פרמטר מעניין, וחשוב שתדעו שיש שני סוגים עיקריים:

  • דלתות כיס

דלת הזזה מסוג דלת כיס היא הדלת היותר מתוחכמת הקטגוריה. היא נעה על מסילה שהיא הכיס העשוי ממתכת. ונמצא למעשה, בתוך הקיר. היות ומדובר בבניה אטומה הדלת זזה אל תוך הכיס וכך היא 'נעלמת' כאשר היא פתוחה. הדלת לא גורמת לעיבוי הקיר וכשסוגרים אותה היא לא מסוכנת ומאד בטיחותית.

דלתות הזזה אלו מומלץ לתכנן בצורה מחושבת כבר בשלבי בניית הבית. אך אם כבר אתם מתקינים אותן בשיפוץ, יש בכל זאת להכין תכנית עבודה מסודרת לשם כך. למתכננים דלתות הזזה מחיר הוא סעיף חשוב, דלתות כיס הן דלתות יקרות יותר מאותן דלתות פנים במבצע או דלתות פנים עד 1000 ₪ ועל כן חשוב לקחת זאת בחשבון. בנוסף, יש את נושא האבק בתוך המסילה שחשוב לדבר עליו, במידה וישנה אלרגיה לאבק כלשהי.
בהתקנת דלתות אלו יש לקחת בחשבון עץ שעלול להתנפח. ולכן אם הדלתות מיועדות לאמבטיה או לשירותים יש לחשוב על ציפוי שימנע זאת.

  • דלת הזזה נגררת

הדלת הנגררת היא דלת מאד מבוקשת. היא מורכבת על מסילה עליונה המותקנת לצד הקיר. הדלת נפתחת ונסגרת לאורך הקיר בלבד. היא חסכונית, מאד בטיחותית ויש גם אופציה למסילה שקטה בהזזה.
גם סוג זה של דלתות הזזה מחיר הוא לא זול לגמרי, ולכן חשוב לבדוק עם החברה שבחרתם.
דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

 

דלתות הזזה מחיר שאלות ותשובות

  • האם ההתקנה מורכבת? התקנה של דלתות פנים היא התקנה המותאמת אישית לכל דלת. על מנת שתדעו איזו דלת מתאימה לכל חדר, מומלץ כמובן להתייעץ עם אנשי המקצוע ששכרתם לשם כך. מבחינת ימי ההתקנה, לרוב זה יכול לקחת עד שבוע לסירוגין כאשר מדובר בהתקנה, פירוק והרכבה.
  • מה עלויות הדלתות? העלויות יכולות להתחיל גם מ2000 ₪, ולהגיע גם ל6000 ₪ כאשר המחירים מורכבים ממגוון של פרמטרים. סוג הדלת, החומרים, סוג העיצוב, הגודל, תוספות, סוג הסגירה והפתיחה ועוד.
  • איך מתקינים את הדלתות? ההתקנה אכן מורכבת ומצריכה אנשי מקצוע מוסמכים, ובעלי נסיון וותק בתחום. יש לדייק בהתקנת המסילות, הצירים, ולבדוק שהדלתות זזות כראוי על המסילות ובצורה שקטה וחלקה. ובטיחותית, כאשר הבטיחות היא בראש הרשימה ולפני הכל.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!