איך לבחור פרזול לדלתות פנים

מה התפקיד של מוצרי פרזול לדלתות?

דלתות פנים, מעבר לתפקידן הקלאסי כמפרידות בין חדרי הבית השונים, מהוות חלק בלי נפרד מעיצוב הפנים בבית. אילו סוגי דלתות פנים קיימות ומאילו חומרים הן עשויות? היכן ניתן למצוא פרזולים. ברמה הגבוהה ביותר?

 

סוגי דלתות פנים איכותיות

יצרנים ויבואנים ישראליים גדולים מציעים מזה כמה וכמה שנים מבחר מרשים של דלתות פנים מעוצבות, המצוידות במיטב החידושים הטכנולוגיים ומעוצבות היטב. עם הדלתות הללו ניתן למנות דלתות מצופות פורמייקה, או כאלה המצופות למינטו, השונה הן במראה והן בחוזק שלו. למרות שבדרך כלל המידות של שלתות הפנים הן זהות, קיימת גם אפשרות להשיג דלתות בהתאמה ייחודית לבית. עם הסוגים השונים של דלתות פנים בבית ניתן גם לכלול דלתות הזזה. דלתות כאלה חוסכות מקום, כיון שאין צורך להשאיר מקום לפתיחה שלהן כלפי חוץ או כלפי פנים.

 

פרזול לדלתות, מה זה אומר

פרזולים לדלתות הם כלל החומרים העשויים מברזל והם מהווים חלק ממבנה הדלת. עם הסוגים השונים של פרזולים לדלתות ניתן למנות ידיות, בריחים, צירים לדלתות או מסילות עבור דלתות הזזה. ישנן דלתות המצופות בשכבת ברזל, הן להגנה והן כסוג ייחודי של עיצוב.

ידיות לדלתות: בניגוד למה שהיה נהוג בעבר, קיים בשוק כים מבחר ענק של ידיות: ידיות רגילות, ידיות עגולות, ידיות מעוצבות ועוד. הידית הינה חלק אינטגראלי מהדלת, אבל עם זאת המבנה והצורה שלהן משתנים בהתאם לדרישות ובהתאם לאופי העיצוב הפנימי בבית. הדלת לחדר מעוצב בכבדות בעל מראה ויקטוריאני, יכללו ידיות כבדות ומעוצבות היטב בהתאמה. עיצוב קליל יותר של החדר מחייב צביעה של הדלת בצבעים בהירים יותר, וגם הידיות תהיינה בעלות עיצוב מודרני וקליל יותר.

צירים: הציר הוא חלק מרכזי מאד בדלת. הציר מאפשר לדלת להסתובב החופשיות בטווח שהציר מאפשר לה. גם המראה של צירי הדלת מושפע מאופי העיצוב, בדיוק עמו הידיות. אם מדובר בדלת הזזה, הידיות תהיינה מעוצבות באופן המתאים לכך.

מסילות: כאמור, במקרים רבים מעדיפים המעצבים להתקין באזורים מסוימים דלתות הזזה. היתרון של הדלתות הללו הוא החיסכון במקום, כיון שאין צורך להשאיר מרווח פנוי לצורך הסיבוב של הדלת. המסילות כאמור נמנות עם מוצרי פרזול לדלתות האיכותיים ביותר. התאמה של המסילה לסוג המתאים של דלתות הפנים, חשובה מאד לשמירה על אורך החיים של הדלת.

 

תפקידם של מוצרי פרזול לדלתות

תפקידם של פרזול לדלתות, על פי האמור לעיל, משלב בין שתי קטגוריות – הופך את הדלתות לחלק אינטגראלי מהעיצוב של הבית מצד אחד, ומצד שני יש לפרזולים תרומה משמעותית לשימוש בדלת.

אם יש לך צורך לבחור דלתות פנים בעיצוב ייחודי לבית או לעסק, ואם חשוב לך השילוב בין חוזר, מראה יפה ויוקרתיות, זה המקום הנכון עורך. כדאי ליצור קשר בהקדם ואנשי המקצוע המיומנים של דלתות בכר יסייעו לכם במציאת המוצר הטוב ביותר עבורך.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!