דלת פנים לממד – הפתרון האולטימטיבי

איך תתקינו דלת פנימית לממד בלי לחשוש? 

ניתן לייצר פרטיות מוחלטת ללא הסרת דלת הממד המקורית והכבדה, על ידי התקנת דלת פנים לממד בתוך החדר, תוך יצירת הרושם שחדר הממד הינו חדר רגיל כמו שאר החללים בבית. אין ספק כי אין מנוס מהתקנת דלת המתכת הכבדה של הממד, שכן דלתות עץ לא יגנו עלינו מפני טילים, אבל אתם כבר לא צריכים לוותר על נוחות ועיצוב פנים, והממד יכול לשמש אתכם כמו כל חדר אחר בבית, עם התקנת דלת מעוצבת שתשמש לפתיחה וסגירה נוחה של החדר, ללא הצורך להשתמש בדלת הממד המקורית. 

 

מה כדאי לדעת על דלת פנים לממד: ייעוץ בבחירת דלת מתאימה

כאשר אנחנו מדברים על הדלת המקורית לממד, מדובר בדלת מתכת כבדה ומגושמת, אשר ברגע האמת תג עלינו מפני סכנה, אבל ביום יום היא הופכת את ההתנהלות למסורבלת וקשה. במקרה זה קיים פתרון יצירתי, והוא התקנת דלת פנים לממד. את הדלת מתקינים בצד הפנימי של החדר, כדי לא לפגוע בתפקוד של דלת הפלדה. את דלת הפנים ניתן לבחור ממגוון סוגי דלתות פנים מעוצבות. 

סוג החומר הנבחר לדלת פנימית נקבע לרוב על פי השימוש המיועד של החלל והאם יש צורך בבידוד אקוסטי נוסף או לא. מאחר ומדובר בחדר הממד ניתן לבחור דלת פנים מהחומרים הבאים:

עץ טבעי- עלות התקנת דלתות מעץ מלא עשויה להיות גבוהה מזו של חומרים אחרים, אך התוצאה הסופית היא לרוב אלגנטית וקלאסית יותר. עץ אורן הוא זול יותר, ולכן הוא עשוי להיות בשימוש נרחב יותר. דלתות עץ מלא הן אטרקטיביות ועמידות, אך הן יכולות להתכווץ ולהתרחב בתגובה לשינוי לחות, ויש לקחת זאת בחשבון. 

MDF- סוג דלתות זה הפך לחלופה פופולרית ולא יקרה לעץ אמיתי לדלתות פנים. דלתות אלו לא יתעוותו כמו עץ אמיתי ואפילו לא ייראו כמו עץ כי ניתן לבחור את צורת הגימור של הדלת ולהתאים אותה לסגנון העיצובי של החדר..

דלתות פולימר – מדובר בדלתות חדשניות המביאות איתן מגוון יתרונות, כמו עמידות למים ולחות, תחזוקה קלה ופשוטה, עמידות למזיקים ועוד. 

 

כשהדלת משנה הכל: הטובה ביותר לסגירה ופתיחה של פתח הממד

כאתם מבססים בחירת דלת פנים לממד על היסודות לגבי אפשרויות הדלת הרבות, לא כדאי לעצור שם. ניתן למצוא דלתות במגוון רחב של עיצובים, ולכן חשוב לבחון את הנושא לעומק לפני שתגיעו להחלטה הסופית. אבל, מאחר ומדובר בדלת פנים לממד ולא לחדר רגיל, חשוב לקחת בחשבון את הכל המאפיינים הדרושים כדי להתאים דלתות לפי מידה שיתאימו לפתח הממד.

קיימים גם סוגים נוספים של דלתות מסוג זה כו דלת הזזה, דלת כיס או דלת אקורדיון, את סוגי דלתות אלו לא בהכרח ירימו לפתח הממד, מאחר ואת הדלת יש להתקין לאחר הכנה מתאימה על משקוף דלת הממד. 

 

דלת פנים לממד: פתרון יצירתי ופונקציונלי לדלת הממד הכבדה

סגירת דלת הממד הכבדה היא לא משימה פשוטה, ולפעמים יכולה להיות אפילו מסוכנת, אם בבית חיים ילדים קטנים, אשר יכולים לטרוק את הדלת בעוצמה ולהיפצע מכך. התקנת דלת פנים לממד מחומר שהוא קל משקל הוא פתרון מעולה לבעיה זו. ניתן להתקין דלת פנים מפולימר, מאחר וידוע כי דלתות פולימר הן קלות משקל.

בנוסף לקלות המשקל, דלת פולימר ניתן להתאמה מבחינת הסגנון העיצובי, מה שמאפשר לכם לבחור את הצבע והעיצוב של הדלת, ולהתאים אותו לסגנון עיצוב הפנים של הבית באופן כללי, או החדר בפרט. 

דלת פנים לממד

 

התקנה פשוטה וקלה: הוספת ערך עם דלת פנים לממד בבית

עכשיו יש לכם מושג טוב יותר איזו דלת פנים לממד תתאים לכם ביותר. בחירת דלת מבלי להתחשב בפרקטיות שלה היא טעות נפוצה. אתם יכולים להסתדר כמעט עם כל דלת, אבל אם אתם מתכוונים להשתמש בה פעמים רבות ביום, שווה להקדיש את הזמן שלכם כדי לבחור את הדלת הכי יפה, אמינה ועמידה שאתם יכולים להרשות לעצמכם. ואם אתם מעוניינים בדלת מיוחדת במינה, ניתן למצוא מבצע דלתות פנים שיאפשרו לכם להגשים חלום, ולהתקין דלת פנים יוקרתית בחדר הממד שלכם.

בעת בחירת הדלת אתם צריך לחשוב על העתיד כמו גם על ההווה. אם אתם מתכננים להישאר בביתכם עוד שנים רבות, עליכם לצפות שהצרכים שלכם עשויים להשתנות עם הזמן. לדוגמה, ככל שהילדים מתבגרים והיכולות הפיזיות של בני המשפחה משתנות, ייתכן שיהיה צורך לארגן מחדש את חללי הבית, ואולי חדר הממד יהפוך מחדר ילדים לחדר עבודה. אתם צריכים להתאים את הדלת לצורך שלכם מהחלל, למשל בידוד רעשים.

כשזה מגיע לעיצוב, דלתות הפנים זוכות לרוב להתעלמות. עם זאת, דלת פנימית יפה, שנבחרת בקפידה עשויה להפוך חלל פשוט למוקד שיחה. מובן שיהיו לכם שאלות רבות לגבי רכישת דלת פנים לממד, לאור המגוון הרחב של האפשרויות העומדות לרשותכם, במקרה זה תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי מהמומחים של דלתות בכר. 

דלת מעוצבת היא מרכיב מבני ואלמנט עיצובי חשוב בכל חלל. דלתות פנימיות יכולות להיות מוצקות או מזוגגות, והצבע, מספר הפנלים, החומר והגימור שלהן תלויים בכם. התשובות לשאלות אלו יובילו אתכם אל הדלת המושלמת לבית שלכם. אתם תוכלו לבחור דלת שתתאים לכל סגנון עיצובי שרק תבחרו.

אם אתם מתקשים להחליט על דלת הפנים החדשה שתשמש אתכם בממד שלכם, ותאפשר לכם התנהלות קלה ופשוטה יותר ביום יום, צרו קשר עם דלתות בכר, ותקבלו ייעוץ מקצועי ושירות אדיב. המתקינים המקצועיים של החברה יגיעו עד עליכם ללקיחת מידות עבור דלת הפנים החדשה שלכם, וכמובן ידאגו להתקנה מקצועית ואיכותית של הדלת על משקוף דלת הממד הקיים.

 

שאלות נפוצות

מהם החומרים הנפוצים בייצוב דלתות פנים לממד?

בייצוב דלתות פנים לממד נעשה שימוש במגוון חומרים, כוללים:
עץ: דלתות פנים מעץ הן הקלאסיקה וניתן להשיגן במגוון גזרות וגימורים.
מתכת: מוצרי דלתות מתכתיות מצויים בפופולריות עקב חוזקות, עמידות ומראה מודרני.
זכוכית: זכוכית משומנת או סמויה נותנת מראה מיוחד וגם מקנה אור לחלל.
פלסטיק: מוצרי דלתות פנים פלסטיקיים הם ברירה זולה ונגיעה בייצוב דלתות בכל גרסה עיצובית.

אילו מרכיבים דקורטיביים ניתן להוסיף לדלתות פנים לממד?

מרכיבים דקורטיביים יכולים להיות חלק מעיצוב דלתות פנים לממד וכוללים:

מנעולים וידיות: מרכיבים אלו מעוצבים לפי טעמים ועיצובים ספציפיים.
כיתוב ואותות: כתובים או ציורים מיוחדים ניתן להוסיף לדלת כדי ליצור מראה אישי וייחודי.
כלים דקורטיביים: פריטים כמו משקולות דלת, מקלעות או חורי מפתחות עשויים להיות חלק מהעיצוב.

איך ניתן לבחור את הדלת הנכונה לממד?

כאשר בוחרים דלת פנים לממד, חשוב לשקול את הבחירה הסגנונית, החומרים, הצבעים, והמראה הרצוי. יש לשאוב השראה מציורים או דוגמאות , ולשאוב השראה ממומחים בעיצוב הבית או בחנויות דלתות פנים מעוצבות.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!