איך לבחור דלתות לפי מידה בעיצוב והתאמה אישית?

משקי בית ועסקים רבים מנצלים את ההזדמנות לשפר את אזורי המגורים והעבודה שלהם על ידי הגדלת ערכם. יש כל כך הרבה אפשרויות לשקול במהלך התהליך, בין אם אתם מחליפים דלת מיושנת או מבצעים שיפוץ כולל. להשיג את מה שאתם רוצים מבחינת סגנון ופונקציונליות יכול להיות מתסכל. בגלל זה, הרבה אנשים בוחרים דלתות לפי מידה מותאמת אישית. דלתות אטרקטיביות שהן גם השקעה נבונה לבית או למקום העסק שלכם, עם יתרונות של דלתות מותאמות אישית הן אלו שיביאו לשיפור המראה והפונקציונליות של כל חדר.

 

כיצד לבחור דלתות לפי מידה שיתאימו בדיוק לחלל שלך

בחירת דלת פנים לפי מידה צריכה להיעשות באופן שקול ומחושב, הרי אם הדלת לא משתלבת בעיצוב הכללי של הבית, תצטרכו לעבור את תהליך התאמת הדלת מחדש, שלא נדבר על ההפסד הכלכלי. לדעת מה אתם רוצים הוא השלב הראשון בהליך ההזמנה של דלתות לפי מידה בהתאמה אישית. חשוב לבחור בדלת המתאימה לעיצוב הפנים של הבית, וכמובן להתאים אותה לא רק מבחינת הצבע, חומר הייצור והעיטורים, אלא גם מבחינת אופן הפתיחה של הדלת כך שהדלת תשפר את החלל ולא תעמיס עליו.

 

שדרוג הבית במידה: האיך והלמה של בחירת ייצור דלת מותאמת

כאשר אתם בוחרים דלתות לפי מידה חשוב לעשות זאת מתוך הבנה של מספר קריטריונים המשפיעים על אופן בחירת הדלת, כמו למשל, עם מדובר בדלתות צירים או החלפת דלתות פנים ללא משקוף. אנשים רבים מאמינים שדלתות פנימיות לפי מידה בהתאמה אישית מתאימות רק למקומות בעלי מידות יוצאות דופן או פתחים בעלי צורה מוזרה. אבל להתקנת דלתות פנימיות לפי מידה יש כמה יתרונות:

  • אסתטיקה – יתכן שדלת שתרצו מהחומר הרצוי לכם אין את הידית או הציר שאתם רוצים או דורשים. דלתות בהתאמה אישית פוטרות אותכם מהצורך לדאוג לגבי בחירות כאלה. כמו כן, בחירת המידות בהזמנה אישית זוהי גם הגישה הפשוטה ביותר להרמוניה עם העיצוב של שאר הבית שלכם, הרי סגנון הדלתות שתבחרו יכולות לספק לבית או למקום העסק שלכם סגנון ומראה ייחודיים.
  • עמידות – תגלו שדלתות רבות במלאי מתפשרות על איכות. איכות לא רק מספקת אריכות ימים אלא גם מראה יפה לדלת. דלתות פנים שתזמינו לפי מידה אישית צריכות להחזיק מעמד זמן רב יותר מדלתות במלאי. הסיבה לכך היא שאתם צריכים להשקיע יותר בדלתות לפי מידה ולכן הן צריכות לשמש אתכם לאורך זמן רב יותר.
  • פונקציונאליות – דלתות פנים במידות מותאמות אישית יתפקדו הרבה יותר מאשר דלתות סטנדרטיות, בנוסף לנראות מעולה הן יחזיקו מעמד זמן רב מאוד. זאת על מנת שניתן יהיה להתחשב בעיצוב המשקוף והאזור בו תשתמשו בדלת בעת התקנת דלת בהתאמה אישית. את הדלתות הללו תוכלו להתאים לכל סוג פתח שיש לכם, וכמובן לבחור עבורו גם כל סגנון של דלת פנים, בין עם מדובר בדלת עץ קלאסית או דלת פורמייקה.

כדי להבטיח תפעול נוח ונכון של הדלת, עליכם למדוד במדויק את הפתחים הללו ולחתוך את הדלת לפי המידה הדרושה. במצבים בהם נדרש דיוק כזה, קל להעריך את היתרונות של עיצובי דלתות בהתאמה אישית.

 

כיצד להביא את המידות הנכונות להזמנת דלתות מותאמות

כאשר לוקחים מידות לדלות הפנים שלכם יש לעקוב אחר השלבים הבאים:

כדי לקבוע את הרוחב של שלושת אזורי משקוף הדלת, יש להשתמש בסרט מדידה. חשוב לרשום את המידות הללו באופן מדויק.

64 ס"מ, 74 ס"מ ו-84 ס"מ הם גדלי הדלתות הסטנדרטיים. יש למדוד את החלק הפנימי של כל צד אנכי של מסגרת. כדי לקבוע את גובה מסגרת הדלת, יש למדוד מהפינה העליונה לפינה התחתונה בכל צד.

חשוב לזכור שייתכן שתצטרכו לעמוד על כיסא או חפץ אחר כדי להגיע לחלק העליון של המסגרת, ולכן יכול להיות רעיון טוב להיעזר בבן משפחה או חבר בעת ביצוע המדידות הללו.

הקפידו לקחת מדידה של עובי הדלת גם אם אתם רוצים לקנות דלתות פנימיות חדשות ולהלביש אותן על משקוף קיים. כדי לקבוע את עובי הדלת ניתן למדוד השקע החשוף משני צידי המשקוף כאשר הדלת סגורה, ולהחסיר את המידות הללו ממידת המשקוף. כמובן שאין תחליף למדידות שיבצע איש מקצוע אשר מומחה בלקיחת מידות לצורך הזמנת דלתות לפי מידה.

 

כיצד לייצר את המידות המותאמות במיוחד לצרכיך

חשוב לדעת מה גודל הדלתות והפתחים של הבית שלכם לפני שאתם מזמינים דלתות לפי מידה. לרוב הבתים יש בדרך כלל דלתות בגודל סטנדרטי. אלו הם גדלי הדלתות הנפוצים המשווקים על ידי רוב יצרני הדלתות, ואלו הן בדרך כלל גם דלתות נפוצות כמו דלתות פולימר הפופולאריות.

יש כמה גדלים סטנדרטיים של דלתות. אם גודל הדלת הנוכחית שלכם נופל מחוץ לטווח הנורמה, אתם צריכים לרכוש דלת לפי מידה, וכאן חשוב שאנשי מקצוע מומחים יעזרו לכם לקחת מידות, כדי שלא יהיה פספוס, ולאחר הזמנה והמתנה לדלתות יסתבר כי יש טעות במידות. לקביעת פגישה עם הצוות המקצועי של דלתות בכר, וללקיחת המידות המדויקות עבור דלתות פנימיות שלכם להזמנה לפי המידה הדרושה לכם, צרו קשר ישירות עם החברה או השאירו פרטי התקשרות באתר.

 

שאלות נפוצות בנושא דלתות לפי מידה

האם יש אפשרות לייצר דלתות לפי מידה מותאמות במידות המדויקות שלי?

בהחלט. אם יש לכם פתחים בגדלים או צורות לא סטנדרטיים, ניתן לעצב דלת פנים לפי מידות מדויקות של הפתח.

איך ניתן להקל על תהליך היצירה של דלת מותאמת למידות הפרטיות?

תוכלו להקל על תהליך הזמנה וייצור דלת לפי מידה על ידי הבאת מידות מדויקות של הפתח לפיו יש צורך לייצר את הדלת, כמו גם עם החלטה ברורה לסגנון הדלת בה אתם מעוניינים.

האם ניתן להשתמש בדלתות מותאמות בפתחים שונים בבית?

כל דלת המיוצרת לפי מידה מותאמת אישית צריכה להיות מותקנת בפתח המיועד לה כדי שלא יווצר מצב בו אין התאמה במידות, מה שיכול לפגוע בפונקציונאליות של הדלת.

איך ניתן לשלב את הדלת המותאמת בצורה מיטבית בחלל?

כדי לשלב דלת מותאמת במצורה הטובה ביותר לחלל הבית שלכם, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי מצוות המומחים של חברת דלתות בכר.

 

השמעת המאמר לבעלי מוגבלויות: 

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!