כאשר יופי ופונקציונאליות נפגשים

בעבר הדלתות היו פריט פונקציונאלי שתפקידו היה ליצור הפרדה בין החללים, אך בשנים האחרונות הדלתות הפכו להיות חלק מהריהוט, בכל חלל שבו יוצבו דלתות פנים מעוצבות, הן ישדרגו את החלל יעניקו לו אווירה וסגנון ומראה מרשים ויוקרתי.

דלתות פנים מעוצבות – לכל מקום ולכל סגנון

כיום יש מבחר גדול של דלתות מעוצבות המיוצרים מחומרים שונים ובעיצובים וסגנונות שונים.

הדלתות הנחשבות לדלתות היוקרתיות ביותר הן הדלתות העשויות מעץ הפורניר. בין הדלתות המיוצרות מפורניר יש דלתות המיוצרות כמעשה אומנות, את משטחי הפורניר חותכים לרוחב ומדביקים אותם זה לצד זה בצורות שונות ומקבלים מראה מיוחד, מקורי ומרשים. כאשר מוסיפים לדלתות גם משקופים העשויים מפורניר מתקבל מראה מושלם.

דלתות עץ הן דלתות הקלאסיות. יש סוגים שונים של עצים שמהם מייצרים את הדלתות, ככל  שהעץ טבעי יותר ואיכותי יותר, כך גם הדלת תיראה מרשימה יותר ועמידה. דלתות עץ מעניקות מראה כפרי או קלאסי ואפשר לשלב אותן עם חומרים נוספים כמו מתכת או זכוכית. בשנים האחרונות דלתות העץ המשולבות בחומרים נוספים הן טרנד לוהט בעולם של עיצוב הדלתות.

דלתות מאלומיניום נחשבות לדלתות עמידות וזולות יותר מאשר הדלתות האחרות בשל המחיר הזול של חומר האלומיניום. דלתות אלומיניום מתאימות עבור דלתות כניסה לבתים שבהם רוצים ליצור סגנון קר ונקי בסגנון צעיר והיי טקי.

דלתות המיוצרות מפלדה הן דלתות חזקות ועמידות מאוד. כדי לשדרג את מראה הדלת אפשר לקרוע בהן חלונות ולאטום אותם בזכוכית חסומה בדוגמות לא סימטריות. אם תרצו לשדרג עוד, תוכלו לעטר את הזכוכיות במגוון דוגמות אומנותיות.

 

דלתות פנים מעוצבות – שישה כללים איך לבחור נכון דלתות

  • מעצבי הפנים המובילים בתחום ממליצים לבחור את הדלתות לאחר שהחלטתם על הקו העיצובי של הבית. לאחר שבחרתם את חיפויי הרצפה, את גוון הקירות ואת סגנון הרהיטים תוכלו להשלים את המראה בתוספת דלתות מתאימות.
  • בבתים שבהם יש עומס של רהיטים וחפצים, כדאי לבחור דלתות בקו נקי כדי לא להוסיף על העומס הנתון.
  • כאשר בוחרים דלתות פנים חשוב להקפיד על רמת בידוד מתאימה. יש רמות שונות של בידוד, את רמת הבידוד תבחרו בהתאם לצרכים. יש המעדיפים רמת בידוד גבוהה כדי ליצור פרטיות ולהתנתק מהרעשים בבית, ויש המעדיפים רמת בידוד נמוכה יותר כדי להיות מודעים לנעשה בבית.
  • אל תחסכו בעת קניית הדלתות כי דלתות לא מחליפים בכל יום. בשונה מרהיטים שאותם אפשר להחליף או לשנות את בדי הריפוד, דלתות פנים נשארות לתקופה ארוכה. אם תבחרו דלתות איכותיות, הן תמיד ייראו חדשות, רעננות ומרשימות.
  • ידיות ואביזרי פרזול משדרגים כל דלת, השקיעו מחשבה בבחירת האביזרים כדי להעניק לדלת שבחרתם את הטאץ' הסופי היפה ביותר.

כאשר אתם קונים דלתות פנים, שימו לב למנגנוני הנעילה. הקפידו על בחירת מנגנונים איכותיים ועמידים.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!