התאמת דלתות לעיצוב פנים הבית

איך נגרום להתאמת דלתות לעיצוב פנים הבית?

בחירה נכונה של דלת פנים פרקטית צריכה להתאים גם לעיצוב הכללי. בשלב הראשון, מה שכדאי לעשות זה לבדוק האם מדובר בדלת עם ציפוי איכותי ומה המשמעות מבחינת תחזוקה. בשלב השני, אפשר להשוות בין סוגי החומרים שבהם משתמשים על מנת לייצר את הדלתות. בשלב השלישי, כדאי לתאם התקנה מקצועית של דלת עם חומרים עמידים למים ולהתייעץ עם מעצבי פנים לגבי בחירת דלתות פנים עבור החדרים השונים.

 

דלת כרהיט לכל דבר ועניין

החשיבות של התאמת דלתות לעיצוב פנים הבית נובעת מהעובדה שמדובר על רהיט לכל דבר ועניין. למרות שלא כל רהיט בבית מקבל את אותה תשומת לב של דלת, אפשר לעקוב אחר עדכונים בטרנדים השונים ולהתרשם שיש גם מאפיינים דומים: הדלתות והרהיטים תופסים הרבה תשומת לב, הם מגדירים את סגנון העיצוב והם משתמשים כדי לרענן את התחושה ולשפר את איכות החיים.

 

בחירת דלת לפי ציפוי איכותי

דלת פנים – חומריות והצבעים, אלו בדרך כלל הנושאים שמעניינים בעלי בתים פרטיים. בתוך כך, כדאי להתחיל כאמור עם הנושא של ציפוי איכותי. ציפוי למינטו הוא יעיל רחיץ ומאוד נוח לשימוש כך שבעלי בתים פרטיים יוכלו לנקות את הדלת ועד כמה חומרים עמידים למים אכן לא יספגו את נזקי הלחות.

 

הבדלים בין דלתות

מי שנכנס לעובי הקורה ומשווה בין דלתות עץ רואה את ההבדלים בין חומרי הגלם. כך למשל יש דלתות עץ רגילות, של וונגה או אגוז וגם דלתות מעץ אורן, דובדבן או בוק  דלתות פולימר צבע בתנור מחורצות בצבעים של לבן ושמנת או כל צבע מניפה כמו סגול וכחול. דלתות וונגה או אגוז מתאימים לסגנון עיצוב כפרי – לעומת דלתות פולימר צבע עם ציפוי לסגנון עיצוב מודרני.

 

בחירת הדלתות לפי הרהיטים

בטרנדים של אופנה יש משמעות גדולה לאחידות. אם רוצים לעצב את חלל הפנים של הבית באופן שבו החדרים יתכתבו אחד עם השני, צריך לבחור את הדלתות לפי שאר הרהיטים. כך למשל בבית שיש בו הרבה רהיטי עץ יתאימו דלתות פנים מעץ מלא, לעומת בית שיש בו רהיטי זכוכית שעבורו יתאימו דלתות אלגנטיות או דלתות הזזה.

 

התקנת דלת פרקטית

דלת פרקטית היא כזו שמשרתת את הצרכים של בעלי בתים פרטיים לתקופה ארוכה. אם למשל לא רוצים לבזבז זמן וכסף על דלתות שלא נפתחות או על דלתות חורקות, צריך לדאוג להתקנה מקצועית. לכן תמיד כדאי לפנות למתקין בעל ניסיון בהרכבת דלתות מכל הסוגים ולדאוג שההתקנה מגיעה עם אחריות.

 

דלתות עץ לבתים קטנים וגדולים

התאמת דלתות לעיצוב פנים הבית צריכה להתייחס גם לגודל החלל. בהקשר הזה, היתרון של דלתות עץ בא לידי ביטוי ביצירת אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח – אפילו אם הגודל של הבית במ"ר הוא יחסית קטן.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!