דלתות פנימיות לבית

כל המאפיינים המיוחדים של דלתות פנימיות לבית

דלתות פנימיות לבית אינן תואמות את הפונקציות והמאפיינים את דלתות הכניסה. בחלק הפנימי של דירה או בית פרטי, הם ממלאים תפקיד מיוחד. המאפיין העיקרי של דגמי פנים הוא חלוקת חלל הדירה. מכיוון שלכל חדר יש ייעוד משלו, רצוי לתחום טריטוריה אחת לאחרת. הדלת הופכת אותה לנוחה ומשתלמת ככל האפשר. בהתבסס על פונקציה זו, אתם צריכים לבחור מנגנון שהופך את הגישה לחדר נוחה.

 

למה כדי לשים לב לפני בחירת דלתות פנימיות?

דלתות פנימיות לבית אינן חזקות ומסיביות כמו דלתות כניסה, לכן, חשוב לשים לב לחומר ממנו עשויות דלתות פנימיות. זה לא צריך להיות שביר מדי, אבל באותו זמן, במקרה של התמוטטות, זה צריך להיות בר השחזור.

מכיוון שדלת הפנים היא אותו חלק בפנים איתו יש לאדם מגע קבוע, כדאי לקחת בחשבון את הידידותיות הסביבתית של החומר. זה נכון במיוחד עבור אלה שיש להם ילדים או אנשים נוטים לאלרגיות בבית.

כמו רהיטים רבים, גם לדלתות יכולים להיות מחירים שונים. ברוב המקרים, המחיר הוא פרופורציונלי לאיכות ולעמידות. ישנם דגמים כאלה, שעלותם מבוססת על הפופולריות של המותג ומורכבות העיצוב. כדי שרכישת דלתות פנימיות לא תגרום לעלויות כספיות גדולות, כדאי יותר לבחור בדלתות המשלבות איכויות בסיסיות: חוזק, עמידות בפני נזקים וקלות תיקון.

יש להקדיש תשומת לב מיוחדת למיקרו אקלים של הדירה או החדר שאליו נבחרה הדלת. לא כל החומרים עמידים ללחות וטמפרטורה גבוהה. על מנת שהדגם יחזיק מעמד זמן רב יותר, כדאי להקפיד יותר על בחירת החומר או לכסות את המוצר בתרכובת הגנה מיוחדת שמאריכה את חיי השירות שלו. נקודה חשובה נוספת היא התכונות של הטיפול בה. לעיתים, כדי לשמור על הדלת במצב מושלם, נדרש להשקיע משאבים כספיים נוספים או זמן. בחרו דלתות פנימיות לבית בצורה כזו שתחשבו מראש אפשרות לתחזוקה שוטפת שלהן.

 

דגמים פופולריים של דלתות פנימיות לבית

קיים מגוון עצום של דגמים של דלתות פנים לבית. הם מסווגים לסוגים, ביניהם הפופולריים ביותר הם הבאים:

דגם צירים קלאסי- דלת זו נפתחת על ידי החלקת הדלת פנימה או החוצה. מנגנון זה נוח למדי, ניתן לתיקון בקלות ויכול לשמש אתכם שנים רבות. מעת לעת, כדי לשמן את הצירים של דלתות פנימיות לבית כדי למנוע חריקות וקולות לא נעימים.

הדלת בעלת מנגנון הזזה- ממוקמת בחריצים מיוחדים הממוקמים בחלק העליון של הפתח. מנגנון הפתיחה הוא העברת הדלת הצידה. היתרון של דגמים כאלה הוא חיסכון משמעותי במקום בעת פתיחה בהשוואה לדלתות צירים. מוצרים אינם כל כך פשוטים לתיקון, אך במקרה של תקלה, ניתן לשחזר חלקים מסוימים.

דלת מתקפלת "אקורדיון"- משמש בחדרים שבהם בידוד קול אינו משחק תפקיד עיקרי. דלת כזו דומה למסך, היא לא חזקה במיוחד, אבל היא נראית מאוד מקורית ואלגנטית. גוף המוצר, בפתיחה, מתקפל לשניים או שלוש פעמים, מה שגם חוסך קצת מקום.

לדירות גדולות יש לרוב דלתות כפולות גבוהות. הן יכולות להיות עם מנגנון הזזה, נדנדה או קיפול. לעתים קרובות דלתות פנימיות לבית מסוג זה מוסוות כך שלא ניתן להבחין מיד בדלת עצמה.

כאשר חדר השינה מחולק לאזורים, לעתים קרובות מותקנת דלת ארון בגדים מיוחדת. ברוב המקרים מדובר במבנה הזזה והוא מוסווה גם בעיצוב הפנים.

 

בחירת חומר גלם לייצור דלתות פנימיות

אחד החומרים היקרים והעמידים ביותר לייצור דלתות פנים מעוצבות הוא עץ מלא. הם מבוססים על עצים כמו אלון, אשוח, אגוז ועוד. דגמים אלה מסופקים לרוב עם גילופים ותבליט מורכבים, אשר משפיעים באופן משמעותי על העלות שלהם. היתרונות של דלתות פנים לבית העשויות עץ הם החוזק, המראה הטוב, ידידותיות לסביבה, עמידות.

פחות יקרים הם דגמים עשויים סיבית. מוצרים דומים עשויים גם הם מחומר טבעי ויש להם מגוון עצום של צבעים ומרקמים. למרות העובדה שדלתות אלו אינן מוצקות, ייתכן שהן אינן פחות טובות מדלתות עץ מלא מבחינת ייצוגיות ועמידות.

השילוב של MDF ו סיבית הוא הבסיס של דלתות למינציה. בנוסף למראה, הציפוי על דלתות אלו אחראי על הגנה על המוצר מפני רטיבות. איכות המוצר תלויה לחלוטין בעובי הדלת ובמאפיינים של הציפוי.

למי שבדירות שלו יש לחות גבוהה, דלתות פנים מפלסטיק מושלמות. החומר מאפשר לכם לא לפחד ממגע של המוצר עם מים או טמפרטורות גבוהות. דלתות פנים במבצע העשויות פלסטיק הן מוצרים חדשים עמידים מאוד, חלקן מספקות גם בידוד קול וחום.

את כול סוגי הדלתות תוכלו למצוא בקטלוג המוצרים המגוון של דלתות בכר. אז אם אתם מחפשים עבור דלתות פנים מחירים נוחים ואיכות יוצאת דופן צרו קשר עם דלתות בכר ולא תתאכזבו!

 

דלתות פנימיות לבית – שאלות ותשובות

אילו סוגי דלתות פנימיות מתאימות לעיצוב הייטק?

שפע של מרקמים מבריקים ומאט בגוונים דיסקרטיים. הדלתות נראות מאוד מאופקות. הן עשויות בדרך כלל מפלסטיק רגיל, חלקם עשויים עם פסים אופקיים, התואם בצורה מושלמת את הקונספט הגיאומטרי של הסגנון.

מה הם גווני הדלתות הפופולאריים?

ללא קשר לסגנון הנבחר, ניתן למצוא ערכות צבעים שונות בעיצוב הדלת. גווני עץ בהירים פופולריים כוללים שנהב, אפר לבן, אלון חלב. נדיר למצוא משטחים לבנים טהורים, הנשלטים בעיקר על ידי גווני בז'.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!