דלתות פנים כפולות

דלתות למינטו

דלת פנים כפולה כנרת 4 פסים לבן

דלתות פנים כפולות כנרת שמנת

לפרטים נוספים והזמנת ביקור מדידה במחיר 150₪

מהן דלתות פנים כפולות? למה הן נועדו? מה מייחד אותן והאם כל דלת פנים כפולה היא בהכרח גם דלת אקוסטית? כל מה שחשוב לדעת על דלתות פנים כפולות בשורות שלפניכם.

דלתות פנים כפולות הן למעשה הגדרה רחבה לכל סוגי הדלתות בעלות שתי כנפיים המאפשרות פתיחה לכל כיוון. דלתות אלו מיועדות למבנים בעלי מפתחים גדולים ו/או לחללים בהם נדרש תכנון מפתח גדול במיוחד, לרבות, חדרי אירוח גדולים, חדרי המתנה וכדומה. דלתות אלו כוללות בין היתר: דלתות הזזה כפולות, דלתות עץ מלא כפולות המשמעות לעיתים גם כדלתות כניסה ראשיות, דלתות נסתרות כפולות (דלת כפולה בקו אפס) ודלתות פנים כפולות נוספות שמיוצרות מחומרי גלם שונים. סוג נוסף של דלתות פנים כפולות כולל בתוכו דלתות פנים בעלות גוף מעובה והן משמשות בין היתר לצרכי בידוד רעשים. במקרים אלו מדובר בכל אותן דלתות פנים אקוסטיות בעלות לוחות כפולים לצרכי בידוד.

דלתות פנים כפולות – מה מייחד אותן?

בדומה לכל דלת פנים אחרת, גם את המראה האסתטי של דלת פנים כפולה קובע בין היתר סוג הציפוי בו נעשה שימוש. כפועל יוצא מכך, כל דלת פנים כפולה הינה דלת עם ציפוי כפול המותאם בין היתר לחומר הגלם ממנו מיוצרת הדלת. מאפיין ייחודי נוסף של הדלת הכפולה קשור לאופן התקנת הדלת בשטח המיועד. חלק מדלתות הפנים הכפולות הן למעשה דלתות הזזה לכיס המותאמות בין היתר למבני קירות בלוקים או קירות גבס.

דלתות כפולות אלו משלבות בתוכן מנגנון הזזה המותאם לגודל המפתח ושטח הכיס. כמו כן, דלתות כפולות ניתנות להתקנה באמצעות שיטת התקנה בקו אפס, כלומר, דלת כפולה ללא משקופים נראים לעין. אפשרות נוספות עבור התקנת דלתות פנים כפולות היא באמצעות התקנת משקוף המאפשרת פתיחה של שתי כנפי הדלת לכיוון אחד ( פנים או חוץ ) בהתאם לדרישות הלקוח.

בדומה לכל דלת פנים אחרת, גם את דלתות הפנים הכפולות ניתן לייצר כיום מחומרי גלם שונים באמצעות שיטות ייצור מתקדמות המיושמות במכונות CNC המאפשרות חיתוך וכרסום ברמת דיוק של עד 1 מ"מ. ייצור מתקדם זה מאפשר לכם ליהנות מהיצע מרשים, איכותי ומגוון של דלתות פנים כפולות בסגנונות עיצוב שונים ורמות גימור גבוהות במיוחד.

קבלו הצעה ללא התחייבות

 

דלתות פנים כפולות בהתאמה אישית

דלתות פנים כפולות, בניגוד לדלתות פנים בעלות כנף אחת, מיוצרות ( ברוב המקרים ) בהתאם לגודל המפתח בו הן עתידות להיות מותקנות ובהתאם לסגנון העיצוב המועדף על ידי הלקוח. כפועל יוצא מכך, הליך הזמנה וגם רכישת דלתות פנים נעשה מתחילתו ועד סופו אל מול יועצי עיצוב ותכנון המועסקים מטעם חברות מובילות של ייצור דלתות פנים. הליווי האישי המוענק לכם לאורך כל שלבי התכנון, העיצוב והייצור מאפשר גם לכם ליהנות מדלתות כפולות בעלות מראה מרשים ומרהיב במיוחד.

מעוניינים לקנות דלת כפולה ופשוטה במחיר זול? או דלת בקו אפס במחיר סופר אטרקטיבי? צרו אתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד רשותכם

Google ג גוגל
4.4
מבוסס על 61 ביקורות
×
js_loader
Google ג גוגל
4.4
מבוסס על 61 ביקורות
×
js_loader
בחרתם נכון!