פרזול לדלתות עץ

מתקינים לראשונה דלת פנים עשויה עץ? יש לכם בבית דלתות עץ שצריך לשפץ? בחירה נכונה של מוצרי פרזול לדלתות עץ עם דגש על ידיות, צירים לדלתות, סוגר ומעצור הופכת כל דלת נוחה לשימוש, שקטה ובטיחותית הרבה יותר. כאשר אנחנו בוחרים נכון מוצרי פרזול המתאימים לדלתות עץ ההתקנה בטיחותית ואין תקלות. לא בטוחים איך לבחור ידית לדלת או צירים לדלתות? מיד נסביר אלו ידיות מתאימות לעץ וכיצד מבטיחים טריקה שקטה. 

 

מה זה בכלל מוצרי פרזול לדלתות עץ?

מחלקת מוצרי פרזול לדלתות עץ היא המקום בו תמצאו את כל חלקי הברזל הדרושים לתפקוד תקין של דלת. כל דלת זקוקה לידית, צירים, מסילות במקרה של דלת הזזה אקורדיון, בריח ולפי בקשה שלכם גם מעצור או סוגר. השימוש שלנו בדלתות הפנים יומיומי, במטרה להבטיח עמידות לטווח ארוך חשוב לבחור בקפידה אך ורק מוצרי פרזול עשויים חומרי גלם איכותיים. כל מתקין דלתות מקצועי יודע שניסיונות לחסוך במוצרי הפרזול יבואו לידי ביטוי במהרה בדלת חורקת או ידית שבורה. 

 

איך בוחרים ידית לדלת פנים?

  1. התאמה עיצובית בין הדלת לידית
  2. סגנון עיצוב שתואם את עיצוב הבית והחדר
  3. איכות חומר הגלם
  4. סוג מנגנון הנעילה

אם בעבר נהוג היה להתקין בכל הדלתות ידיות אחידות וסטנדרטיות – כיום הידית היא פריט עיצובי לכל דבר. הנכם  מוזמנים לבחור ידיות במבנה מלבני או מעוגל, ידיות מתכת משולבות אלמנטים של זכוכית, ידיות מעוצבות ועוד. נקבע את העיצוב, הצורה והצבע של הידית בהתאם לקו העיצוב בבית. דלתות פנים קו אפס משדרגות ברגע את עיצוב החדר ומעניקה לבית כולו מראה אלגנטי ומסוגנן. 

מצאתם ידית שמשלימה את עיצוב החדר? אל תשכחו להתאים בין הידית לבין מנגנון הנעילה. התאמה לא מדויקת עלולה לפגום במנגנונים העדינים ולגרום לבלאי מהיר.

התייעצו עם מתקין דלתות מנוסה, תשאלו שאלות ואל תמהרו להתפתות לכל מבצע שמתפרסם. רק הקפדה על חומרי גלם מובחרים מבטיחה שימוש יעיל, נוח וממושך. עבור חדרי רחצה ושירותים יש לבחור מוצרי פרזול לדלתות עץ עם עמידות בפני לחות. 

 

מדוע חשוב להשקיע בצירים איכותיים עבור כל דלת?

עשו לעצמכם כלל ברזל להתקין בכל דלתות הפנים שלכם אך ורק צירים איכותיים עשויים מתכת חזקה. הציר הוא זה שמחזיק את הדלת ומאפשר את התנועה של הדלת, ככל שהוא איכותי יותר כך השימוש בו יהיה ממושך ונטול תקלות. על הציר של הדלת להתאים למשקל הכולל שלה ולמשקוף (הציר מחבר את הדלת למשקוף).

התקנה מקצועית הכרחית לשימוש בטיחותי. בחירה נבונה תהיה צירים עשויים מתכת חזקה שמיועדים למשקל של דלתות עץ. יש לכם בבית דלתות קו אפס או דלתות הזזה אקורדיון? שימו לב שאתם בוחרים בצירים הנכונים.  

 

אילו דלתות פנים נחשבות הכי טובות?

ההשקעה בדלתות מעלה את הערך של הנכס. אם אתם מחפשים את הדרך לשדרג במהרה מראה של דירה להשכרה – החלפת דלתות פנים משפרת גם את איכות החיים בבית וגם את העיצוב. טיב של דלת פנים נבחן על פי חומרי הגלם והעיצוב. שילוב מנצח בין דלת עץ מלא ומוצרי פרזול איכותיים לדלתות עץ לבין התקנה מקצועית הוא זה שמבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

סגנון עיצוב נקי וקלאסי משתלב היטב עם כל סגנון כך שתוכלו בעתיד לשנות את עיצוב הבית מבלי להחליף את הדלת. תוספת של פסי גומי לאיטום על המשקופים משפרת פלאים את בידוד הרעשים. 

פרזול לדלתות עץ
פרזול לדלתות עץ

באילו מקרים מותר לרכוש דלת פנים בזול?

כולנו כבר יודעים שאנחנו עלולים לשלם ביוקר על מוצרים שרכשנו בזול, מתי בכל זאת מותר ואפילו כדאי לרכוש דלתות במבצע? כצרכנים נבונים נקפיד לברר מי עומד מאחורי המבצע והאם מדובר בחברת דלתות ותיקה שיש לה המלצות ומוניטין.

מצאתם מבצע דלתות פנים אצל חברה מובילה? בדקו היטב את המפרט עם תשומת לב יתרה לחומר הגלם הראשי שממנו עשויה הדלת ולמוצרי הפרזול. בכל רכישה של דלת פנים נתעקש על מוצרי פרזול לדלתות עץ והתקנה מקצועית. 

 

שאלות ותשובות

מה הקשר בין פרזול לדלתות עץ לבין טריקה שקטה?

רעש פתאומי של דלת נטרקת עלול לגרום לבהלה מיותרת, טריקה שקטה מומלצת בכל בית ובעיקר בבתים עם ילדים. הטריקה השקטה של הדלת מתאפשרת בזכות מוצרי פרזול לדלתות עץ שמאפשרים זאת! אם אתם רוכשים כעת דלתות חדשות לחדרי השינה, חדרי הרחצה או כל חדר אחר בבית שימו לב לאופציה של טריקה שקטה וגם ליכולת של הדלת לבודד רעשים. 

האם ניתן להחליף מוצרי פרזול לדלת?

קיימת אפשרות להחליף רק את הצירים של הדלת, את הידית או את מנגנון הנעילה, אך חשוב לבחון את הכדאיות. בלאי של מוצרי הפרזול עשוי להעיד על שחיקה של הדלת כולה, ייתכן וישתלם לכם יותר לנצל את ההזדמנות ולשדרג את עיצוב הבית עם דלתות מעוצבות. קחו לכם רגע ותחשבו מה הייתם רוצים לשפר בדלת הקיימת ותבחרו נכון בדלת שתיהנו להתבונן בה ולהשתמש בה. 

לסיכום, אל תמהרו להתפשר על איכות של מוצרי פרזול!

התרומה של דלת הפנים לעיצוב הבית כה משמעותית, תשומת לב שלכם לפרטים קטנים כמו ידית או צירים מאריכה את תקופת השימוש. אם שאלתם את עצמכם איך בוחנים איכות של מוצרי פרזול? התשובה לכל פשוטה מאוד. תנו לאנשי המקצוע של חברת דלתות בכר להתקין עבורכם אך ורק דלתות מעוצבות המתאימות לשימוש ארוך טווח, חייגו אל דלתות בכר ותקבלו מתקין דלתות פנים מקצועי ומענה מפורט לכל השאלות. 

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
Google ג גוגל
4.4
מבוסס על 61 ביקורות
×
js_loader
Google ג גוגל
4.4
מבוסס על 61 ביקורות
×
js_loader
בחרתם נכון!