דלת הזזה לכיס מבצע

דלת הזזה לכיס מבצע – דגשי בחירה חשובים

מבצעים על דלתות כניסה הם עניין נפוץ למדי. התחרות בתחום עצומה וכל חברה מציעה מבצעים שכאלה מפעם לפעם. עניין המבצעים הוא דבר מבורך, אך עליכם להבין כי לא כל דלת הזזה לכיס מבצע היא כזאת שבאמת כדאי לרכוש. ישנם מספר קריטריונים שדלת איכותית אמורה לעמוד בהם כדי שתהווה רכישה מוצלחת, ובשורות הבאות תקבלו את כל המידע על כך.

 

חומרים איכותיים ועיצוב מיוחד

במקומות רבים יציעו לכם דלת הזזה לכיס מבצע, שרק תעלה לכם ביוקר בסופו של דבר. חומרי הדלתות יהיו ברמה נמוכה ובגימורים שאינם איכותיים וגם מגוון אפשרויות בחירה של עיצוב דלתות פנים יהיה מוגבל ותצטרכו להתפשר.

על כן עליכם לוודא כי מדובר בחנות שמקפידה על איכות ומגוון ולא מנסה להיפטר ממלאי הדלתות הפחות איכותיות שלא נרכשו. חנות דלתות איכותית אמורה לספק לכם אפשרות בחירה מבין סוגי הדלתות הבאים גם כאשר מדובר על דלתות פנים במבצע.

ניתן למצוא חומרים נוספים מהן עשויות דלתות הפנים כגון זכוכית, עץ כשהמחירים משתנים בהתאם לרמת המורכבות של עיצוב הדלת ואיכות החומרים.

 

דלת הזזה לכיס מבצע – מהם טווחי המחירים?

טווחי המחירים בתחום דלתות הזזה פנים גדולים מאוד, במיוחד כיום, עם מבצעים משתלמים שמוצעים לאורך כל השנה על ידי החנויות המובילות. באופן כללי, דלתות זולות מאוד (חומרים שאינם איכותיים) יעלו בסביבות 1,000 שקלים. דלתות הזזה פשוטות עולות בין 200-500 שקלים ודלתות מעץ מלא עשויות לעלות גם עד 3,000 שקלים כתלות בעיצוב ורמת האיכות.

כמו כן, ככל שהדלת גדולה יותר (רוחב מפתן גדול, דלתות דו-כנפיות) כך הן יקרות יותר. מעבר לזאת, יש לבדוק היטב מה כולל המבצע מעבר לדלת עצמה. עסקה משתלמת צריכה לכלול גם את הובלת הדלת עד אליכם, התקנה מקצועית שלה.

ישנן חנויות שאף יוזילו עבורכם את מחיר דלת הזזה פנים שלכם עוד יותר במידה ותרכשו דרכן גם מספר דלתות פנים תואמות. היתרון של רכישת דלת הזזה לכיס מבצע שכולל בתוכו גם דלתות נוספות הוא לא רק מחיר משתלם (מחירי דלתות פנים במבצע משולב שכזה יכולים להיות נמוכים ב- 10 עד 20 אחוזים!!!) אלא אף התקנה בו זמנית של דלתות הפנים, מה שיחסוך לכם הרבה מאוד זמן וטרחה.

כמובן שחשוב לוודא כי מקבלים אחריות ארוכת טווח על הדלתות, כשהסטנדרט המקובל הוא של לפחות 5 שנים על גוף הדלת, לפחות שנה על ההתקנה (במידה ומתגלים ליקויים).

שתהיה לכם רכישה מוצלחת!

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!